تهران - ایرنا -سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی از حضور رییس حفاظت اطلاعات قوه قضائیه در نشست امروز کمیسیون خبر داد و گفت:در نشست امروز گزارشی از عملکرد قوه قضائیه به نمایندگان ارائه شد و نمایندگان پیشنهاداتی برای حمایت از سرمایه‌گذاران خارجی در راستای رشد اقتصادی مطرح کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «محمود عباس‌زاده مشکینی»  با تشریح  نشست روز سه شنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفت: کمیسیون در نشست امروز میزبان حجت‌الاسلام و المسلمین «علی عبداللهی» رییس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضاییه بود که وی گزارشی از عملکرد قوه قضاییه ارایه و به سوالات نمایندگان پاسخ داد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: اعضای کمیسیون پیشنهادات در این نشست مسائلی از جمله  تقویت نظارت آنلاین بر محاکم قضایی و دادگاه‌ها و قضات را مطرح و به آن تاکید کردند. نمایندگان همچنین پیشنهاد تشکیل محاکم تخصصی و ویژه در بحث حمایت قضایی از سرمایه گذاران خارجی در راستای رشد اقتصادی کشور را مطرح کردند.

عباس زاده مشکینی در ادامه اظهار کرد: نمایندگان حاضر در نشست تاکید کردند که مجموع عملکرد قوه قضاییه باید در کنار عدالت، مقوم افزایش رضایتمندی عمومی باشد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم یادآور شد: معاون وزیر خارجه نیز ضمن حضور در جلسه امروز گزارشی از وضعیت بودجه وزارت امور خارجه ارایه داد.