اهواز-ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: روند ارزیابی کالاهای دپو شده در انبارهای اموال تملیکی در استان باید به سرعت از سوی کارشناسان انجام شود تا احکام مربوط به آنها در کمترین زمان ممکن صادر شود.

به گزارش ایرنا نعمت اله بیرانوندی سه شنبه در جریان بازدید از انبار اموال تملیکی در شهرستان کارون بیان کرد: با برنامه ریزی انجام شده تلاش می شود روند رسیدگی به پرونده های مربوط به اموال تملیکی با سرعت هر چه بیشتر انجام شود تا ترخیص کالاها شتاب گیرد.  

وی با بیان اینکه  هم افزایی و همکاری برای ترخیص کالاها از انبارهای اموال تملیکی در خوزستان بیشتر شده است افزود: موانع موجود در انبارهای اموال تملیکی خوزستان از جمله قفسه بندی کالاها و انباشتگی آنها به صورت نسبی برطرف شده و امسال تا کنون ۵۰۰ رای قطعی و لازم الاجرا به سازمان اموال تملیکی ارائه شد تا کالاهای مربوط به این پرونده ها ترخیص شوند.

بیرانوندی اظهار داشت: ۲هزار و ۹۷ پرونده در ۹ ماهه امسال در این رابطه رسیدگی و مختومه شدند اما  روند قاچاق افزایشی شده است لذا باید سرعت ارزیابی و فروش اموال بیشتر شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان ادامه داد: در رابطه با کالاهایی که قابل اشتعال بوده یا آسیب پذیر می باشند و نیز کالاهایی که نگهداری طولانی مدت باعث کاهش کیفیت و قیمت آن ها می شود این آمادگی در تعزیرات حکومتی وجود دارد که به محض دریافت نظر کارشناسی ، مجوز فروش آنها را بلافاصله صادر کند.

وی در خاتمه گفت: کشف ، ضبط ، انبار داری و صدور احکام برای اموال تملیکی در استان خوزستان روند رضایت بخشی دشته اما باید در سه ماهه پایان سالجاری سرعت بیشتری بگیرد.