تهران- ایرنا- نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز گزارش شور دوم کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان را بررسی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، نشست علنی امروز- چهارشنبه- مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد باقر قالیباف با حضور ۱۹۳ نماینده آغاز شد.

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیات رییسه مجلس گفت: ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان و گزارش شور دوم کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد طرح جهش تولید دانش بنیان در این جلسه بررسی می شود.

وی افزود: گزارش کمیسیون عمران در مورد لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری اسلامی افغانستان در خصوص ارتباط بین‌المللی راه‌آهن(اعاده شده از شورای نگهبان)  و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل(۴۴) قانون اساسی در موردطرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار (اعاده شده از شورای نگهبان) در این جلسه بررسی خواهد شد.

حاجی دلیگانی ادامه داد: گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه پروتکل اصلاحی موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه گذاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری کرواسی ، گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت شستا از سال ۱۳۹۲ الی ۱۳۹۹ و گزارش کمیسیون عمران مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و گزارش کمیسیون انرژی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نفت در جلسه امروز بررسی می شود.