همدان- ایرنا- وضعیت نامطلوب نمایندگان فوتبال همدان در لیگ‌های کشوری حالا به دسته سوم سرایت کرده و همچنان روی نوار ناکامی قرار گرفته‌اند.

به گزارش ایرنا؛ هفته پنجم رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال کشور در حالی برگزار شد که نمایندگان فوتبال همدان بازهم برابر حریفان خود ناکام ماندند.

مرحله اول لیگ دسته سه به روال فصول گذشته در پنج گروه ۱۳ تیمی برگزار می‌شود و تیم‌های «اکسیر همدان و گرین کشاورز نهاوند» نماینده استان همدان در مسابقات فصل جاری این رقابت‌ها هستند.

تیم گرین کشاورز نهاوند در گروه دوم این مسابقات با تیم‌های داماش گیلان، پاس گیلان، ستارگان سرخ تهران، سوهان محمد قم (آریو بام اسلامشهر)، پاراگ تهران، وحدت آغشت البرز، ستارگان سیمرغ البرز، اتحاد قزوین، سرخپوشان قم و آلومینیوم پارس ساوه هم گروه است.

همچنین اکسیرالوند همدان در گروه چهارم مسابقات با تیم‌های خرم کشت افلاک، پردیس خرم آباد، نوید دانه رامهرمز، استقلال شوش، صفاجوان گستر دیر، پرسپولیس برازجان، شهرانی دهلران، شهدای ابوذر فارسان، زاگرس جوانرود کرمانشاه و ابوذر باشت رقابت می‌کند.

شکست گرین نهاوند در بازی جنجالی

گرین کشاورز چشم و چراغ فوتبال شهرستان نهاوند در لیگ دسته سه کشور است و با این حال همچنان روی نوار ناکامی پیش می‌رود.

این تیم این هفته در مجموعه ورزشی علیمرادیان نهاوند میزبان کیا پارس قزوین بود که در نهایت با نتیجه ۲ بر یک تن به شکست داد.

نماینده نهاوند در حالی با نتیجه یک بر صفر تا دقیقه ۶۵ بازی پیش بود که داور یک پنالتی به نفع تیم قزوین گرفت و بازیکن گرین کشاورز را به دلیل خطای هند آشکار از بازی اخراج کرد.

اگرچه دروازه بان گرین نهاوند توانست این پنالتی را مهار کند اما اعتراض اعضای این تیم به داور باعث اخراج ۲ بازیکن شد و همین مسایل سبب شد تا نماینده نهاوند در ادامه بازی با دریافت ۲ گل شکستی دیگر در کارنامه خود به ثبت برساند.

گرین کشاورز با این شکست به چهارمین باخت متوالی خود در گروه دوم لیگ دسته سه فوتبال کشور دست یافت تا همچنان بدون امتیاز قعرنشین این گروه باشد.

اکسیر همدان در جمع قعرنشینان

تیم اکسیر الوند دیگر نماینده فوتبال استان همدان در لیگ دسته سه فوتبال کشور نیز در هفته پنجم متحمل شکست شد.

نماینده همدان در حالی روز گذشته پذیرای تیم پرسپولیس برازجان بود که در نهایت ۲ بر یک مغلوب شد تا با یک برد، یک تساوی و سه شکست در رده دهم جدول رده‌بندی گروه چهارم لیگ دسته سه فوتبال کشور قرار بگیرد.

گل اول پرسپولیس برازجان را محسن دلواری به ثمر رساند، هافبک قدرتمند برازجان روی پاس زمینی فرهام سلیمی با شوتی دیدنی دروازه همدانی‌ها را در دقیقه ۲۲ باز کرد تا بازی در نیمه نخست با همین گل به پایان برسد.

 با آغاز نیمه دوم نماینده همدان شروع تهاجمی داشت و تا در دقیقه ۵۵ توسط حامد میرزایی به گل تساوی برسند اما تعویض‌های سرمربی تیم برازجان برای گل برتری در دقیقه ۸۲ نتیجه داد و روی پاس پشت پای مهران غریبی، عادل اسدی گل دوم برازجان را به ثمر رساند.

این شکست باعث شد تا اکسیر در جمع قعرنشینان گروه چهارم به دنبال جبران ناکامی در هفته‌های آینده باشد.

در پایان این مرحله تیم‌های اول و دوم به مرحله بعدی صعود کرده و تیم‌های سوم، چهارم و پنجم نیز می‌توانند در مرحله اول رقابت‌های فصل آینده شرکت کنند و البته تیم‌های ششم به بعد هر گروه نیز به لیگ‌های استانی سقوط خواهند کرد.

مرحله دوم این مسابقات با حضور ۳۰ تیم که تلفیقی از ۱۰ تیم صعود کننده از مرحله اول، تیم‌های باقیمانده در مرحله دوم از فصل گذشته و همچنین تیم‌های سقوط کننده از لیگ دسته دوم فصل قبل هستند در ۳ گروه ۱۰ تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد.

همچنین در پایان چهار تیم به لیگ دسته دوم صعود ۱۶ تیم در مسابقات مرحله دوم فصل آتی ابقا و ۱۰ تیم نیز به مسابقات مرحله اول لیگ دسته سوم در فصل آینده سقوط خواهند کرد.