قم-ایرنا- سه نماینده از قم در مسابقات قهرمانی کاراته آسیا در دو بخش آقایان و بانوان که از ۲۸ آذرماه در شهر آلماتی کشور قزاقستان برگزار می‌شود به همراه تیم‌های ملی کاراته ایران حضور خواهند داشت.

به گزارش روز شنبه هیات کاراته قم، علیرضا کتیرایی قهرمان نامدار کاراته ایران و جهان از استان قم ،سکان هدایت تیم ملی کاراته امید ایران را در این مسابقات بر عهده دارد تا با تجارب ارزنده ای که در دوران قهرمانی و مربیگری خود بدست آورده است بهترین عملکرد را در مسابقات قاره کهن به همراه کاراته کاهای جویای نام ایران بدست آورند.

ابوالقاسم پایدار مربی جوان و مستعد کاراته استان نیز در کنار کتیرایی به عنوان مربی تیم ملی امید در این مسابقات حضور دارد.

همچنین در بخش بانوان نیز محدثه اخویان از مربیان و داوران فعال و مستعد استان، نماینده داوران استان قم در مسابقات قهرمانی آسیا می‌باشد که به همراه تیم های ملی در این مسابقات حضور پیدا کرده‌است.

مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در رده‌های پایه و بزرگسالان ۲۸ آذر تا یک دی ماه در آلماتی قزاقستان برگزار می‌شود. آخرین دوره این مسابقات سال ۲۰۱۹ در تاشکند ازبکستان برگزار شد و نزدیک به ۴۰۰ ورزشکار از ۳۱ کشور با هم رقابت کردند.