شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری روز در بازدید سرزده از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان گفت: در بازدید از ادارات نیازمندی های استان برای گنجاندن در برنامه سال ۱۴۰۱ استان شناسایی و بررسی می‌شود.

غلامعلی حیدری روز دوشنبه براساس یک برنامه اعلام نشده برای بررسی امور اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: در دیدارهای سرزده از ادارات علاوه بر شناسایی نیازهای استان، نحوه پیشرفت برنامه ۱۴۰۰ نیز بررسی می‌شود.
وی، نحوه چگونگی ارائه خدمت به مردم در ادارات استان را از دیگر اهداف خود در بازدیدهای سرزده عنوان کرد و گفت: باید تا می‌توان از بروکراسی اداری کم کرد و خدمات‌دهی به مردم با شتاب و اهتمام بیشتری پیگیری شود.
حیدری با بیان اینکه جذب اعتبارات و پیشرفت برنامه استان در سال‌جاری باید از شتاب بیشتری برخوردار شود، یادآور شد: ۹ ماه از برنامه سال‌جاری گذشته و دستگاه‌های اجرایی باید تلاش بیشتری برای تحقق مطلوب برنامه به کار گیرند.
استاندار چهارمحال و بختیاری تدوین بسته‌ای برای سفر آینده ریاست جمهور و اعضای هیأت دولت به استان را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و گفت: با تدوین بسته کامل از نیازهای استان می‌توان از سفر ریاست جمهور بیشترین بهره‌گیری را برای استان داشت.
حیدری خاطر نشان کرد: بازدید هفتگی از یک اداره و یک شهرستان در دستور کار قرار دارد.
به گزارش ایرنا، استاندار چهارمحال و بختیاری پیش از این از شهرداری شهرکرد به صورت سرزده بازدید کرده بود.