بوشهر-ایرنا- تیم ملی فوتبال ساحلی ایران دوشنبه‌شب در دومین دیدار دوستانه خود برابر بلاروس، در وقت اضافه از سد این تیم گذشت.

به گزارش ایرنا، در این دیدار که به میزبانی هیات فوتبال بوشهر در مجموعه ساحلی دهکده گردشگری این بندر برگزار شد، تیم ایران با نتیجه ۵ بر ۴ برابر بلاروس پیروز شد.

پنج گل‌ ایران در این دیدار توسط بازیکنان وادزیم بوکاچ(بازیکن بلاروس، گل به خودی)، سید مهدی میرجلالی(دروازه‌بان)، نصرالله شاهمرادی، محمد احمدزاده و محمد معصومی‌زاده وارد دروازه بلاروس شد.

گل های تیم ملی فوتبال ساحلی بلاروس نیز توسط بازیکنان یائور هاردزستکی، میکیتا چایکوسوکی، الکساندر کریلائو و ایوان کانستانتسینو به ثمر رسید.
قضاوت این دیدار را حمید مقدم متین با همراه کمک‌های خود ابراهیم کرد، جواد فلاحی و امیر فالحی عهده‌دار بود.

ایران در نخستین بازی دوستانه که شنبه‌شب این هفته برگزار شد با نتیجه ۳ بر ۲ برابر بلاروس پیروز شده بود.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در ادامه اردوی آمادگی مشترک خود با بلاروس ۳۰ آذرماه در سومین و آخرین بازی‌ دوستانه خود در این اردو برابر بلاروس صف آرایی می‌کند.
تیم ایران در این رقابت‌ها با هدف جوان ‌گرایی بیش از ۸۰ درصد ترکیب خود را به بازیکنان رده‌های سنی جوانان و امید اختصاص داده است.
سرمربی تیم ملی بلاروس نیز در نشست خبری پیش از بازی از بکارگیری چهار بازیکن رده سنی ۱۸ تا ۲۰ سال در ترکیب تیم خود خبر داده بود.