تهران- ایرنا- هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با قدرت در این مرحله از جام حذفی برابر حریف به برتری رسیدیم و تلاش می‌کنیم تا به قهرمانی دست پیدا کنیم.

به گزارش ایرنا، سیامک نعمتی دوشنبه شب پس از پیروزی چهار بر صفر پرسپولیس مقابل هوادار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. فرصتی بود برای کسانی که کمتر بازی کرده بودند. اینقدر تیم، بازیکنان و کادر فنی، خوب هستند که خدا را شکر توانستیم با قدرت به برتری برسیم. به مرحله بعد رفتیم و تلاش می‌کنیم تا به قهرمانی دست پیدا کنیم.

وی درباره اعتراض بازیکنان ویستاتوربین روی یکی از گل‌های پرسپولیس که مشکوک به آفساید بود خاطرنشان کرد: متوجه نشدم، فکر نمی‌کنم آفساید بود، اما بهتر است کارشناسان داوری نظر بدهند.

نعمتی در پایان درباره صحبت‌های مدیر رسانه‌ای استقلال و قهرمانی‌های پرسپولیس که به زعم او با کمک‌های بیرونی به دست آمده گفت: کسی که فوتبال بازی کرده باشد مطمئن باشید چنین حرفی نمی‌زند. ما وسط زمین تلاش کردیم و زحمت کشیدیم. پنج سال پشت سر هم قهرمان شدیم و این حاصل تلاش کادر فنی و بازیکنان بود. این حرف‌ها منطقی نیست.

تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور امروز (دوشنبه) تیم ویستا توربین را با نتیجه ۴ بر صفر شکست داد.