تهران- ایرنا- هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به ادعای مطرح شده در خصوص موفقیت‌های این تیم گفت: برخی موفق نبودن خود را با حرفی‌های غیرمنطقی توجیه می‌کنند.

به گزارش ایرنا، امید عالیشاه دوشنبه شب پس از برتری ۴ بر صفر برابر تیم ویستا توربین در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال، در جمع خبرنگاران افزود: معمولاً جام حذفی جام شگفتی‌هاست و برخی اوقات بازی گره می‌خورد اما خدا را شکر که به مشکل نخوردیم و در ابتدای نیمه دوم گره این دیدار باز شد. امیدوارم در ادامه هم کارهای تاکتیکی را به خوبی انجام دهیم و نتیجه لازم را بگیریم.

وی در واکنش به ادعای مطرح شده از سوی یکی از مسئولان باشگاه استقلال که عنوان کرده بود موفقیت‌ها،‌ نتایج و جام‌های سرخ‌پوشان تهرانی بیرون از زمین بازی رقم می‌خورد، اظهار داشت:‌ خیلی جالب است که نتیجه نگرفتن خودشان را با این حرف‌ها توجیه می‌کنند. کار و تلاش کردن خیلی مهم‌تر از این حرف‌هاست و گرنه حرف زدن که کنتر نمی‌اندازد و خیلی‌ها می‌توانند هر چه می‌خواهند، بگویند.

در آخرین دیدار از مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی باشگاه‌های کشور، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی با قضاوت روح‌الله شریفی به مصاف ویستا توربین رفت که این دیدار با برتری ۴ بر صفر سرخ پوشان تهرانی خاتمه یافت تا شاگردان یحیی گل محمدی راهی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی شوند.