اصفهان- ایرنا- وقوع سه حادثه رانندگی در اصفهان در ۲۴ ساعت گذشته موجب جان باختن چهار تَن و مصدوم شدن ۶ نفر دیگر شد.

مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: بامداد امروز یک دستگاه خودروی سواری پراید در خیابان کمال اسماعیل اصفهان با خودروی پژو پارس برخورد کرد که پس از اعلام به اورژانس یک واحد امدادی به محل اعزام شد.

عباس عابدی افزود: این حادثه ۶ مصدوم در بازه سنی ۱۸ تا ۲۴ ساله داشت که یک نفر از آن‌ها به بیمارستان آیت الله کاشانی منتقل شد و  پنج نفر دیگر به علت عدم رضایت برای اعزام به بیمارستان به صورت سرپایی در محل درمان شدند.

جمعه هفته گذشته نیز چندین خودروی سواری در خیابان کمال اسماعیل با یکدیگر برخورد کرده بودند که به محبوس شدن سرنشینان این خودروها منجر شده بود و این افراد که دچار مصدومیت های شدیدی شده بودند توسط نیروهای آتش نشانی خارج و به عوامل اورژانس شهری تحویل داده شدند.

وی درباره حادثه واژگونی  یک دستگاه خودروی سواری در ساعت ۲۳ و ۲۰ دقیقه شب گذشته در جاده ترانزیت اردستان-موغار نیز  گفت: در این حادثه ۳ نفر شامل یک مرد ۴۰ ساله، خانم ۳۰ ساله و یک دختر ۶ ماهه در دم جان باختند.

شهرستان اردستان در فاصله ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع شده است.

همچنین سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان درباره حادثه برخورد هفت دستگاه خودرو سواری روی پل دفاع مقدس شهر اصفهان در روز سه شنبه گفت: در این حادثه یک نفر  جان خود را از دست داد.