بندرعباس- ایرنا- منوچهر مهنی نسب با برگزاری مجمع انتخابات و در حضور رییس فدراسیون و مسوولان این رشته به عنوان رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی هرمزگان انتخاب شد.

به گزارش پنجشنبه ایرنا، در این انتخابات، مهنی نسب پس از رای‌گیری با کسب ۲۳ رای موافق برای مدت چهار سال مسوولیت هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان هرمزگان را برعهده گرفت.

  مجمع انتخاباتی هیات شنا استان هرمزگان به ریاست محسن رضوانی رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو ، محمود رضا امیاری مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان و مسوولان این رشته در استان در هتل هرمز بندرعباس برگزار شد.
رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو پس از انتخاب در این مجمع گفت: برای توسعه ورزش شنا در استان هرمزگان برنامه ریزهای مدونی صورت گرفته که به صورت کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت اجرا خواهد شد.
 محسن رضوانی افزود: از شاخص ترین برنامه های هیات شنا هرمزگان در چهار سال پیش روی، برگزاری مسابقه‌های مختلف استانی، تعامل با فدراسیون شنا و اداره کل ورزش و جوانان، بهره مندی از مربیان با تجربه استانی، تقویت هیات های شهرستانی، توجه به برنامه های استعدادیابی و رساندن هیات شنا استان به جایگاه واقعی خود است.