سنندج- ایرنا- با حضور قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره)   کشور یک هزار دستگاه وسیله گرمایشی به مددجویان زیرپوشش این نهاد در استان اهدا شد.

به گزارش ایرنا، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور عصر روز جمعه در حاشیه اهدای این وسایل گرمایشی درگفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: این تعداد بخاری با اعتباری معادل ۱۶میلیارد ریال و با مشارکت و همراهی کمیته امداد و خیران برای خانواده‌های نیازمند تهیه شده است.

مصطفی خاکسار با اشاره به اجرای طرح لوله‌کشی گاز منازل مددجویان طی یکسال گذشته، افزود: این بخاری‌ها در بین مددجویان زیرپوشش این نهاد که به تازگی از نعمت گاز شهری بهره‌مند شده‌اند، توزیع شد.

وی همچنین به طرح تامین خودروی نیسان برای مددجویان این نهاد در استان نیز اشاره کرد و گفت: امروز ۲۶ دستگاه نیسان نیز به منظور کمک به اشتغال و درآمدزایی خانواده‌های زیرپوشش، در اختیار مددجویان قرار گرفت.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور اظهار داشت: این تعداد خودروی نیسان در قالب تفام‌نامه کمیته امداد امام(ره) و صندوق کارآفرینی امید با پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه و تخفیف ۱۰ درصدی از سوی شرکت خودروسازی، برای مددجویان خریداری شده است.

 وی اضافه کرد: برای هر یک از این خودروها ۲۱۱ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

در حال حاضر۷۳ هزار و ۴۹۹ خانوار در قالب ۱۵۳ هزار نفر در کردستان زیرپوشش کمیته‌امداد امام(ره)   قرار دارند که ۲۰ هزار نفر از این تعداد را دانش آموزان و دانشجویان تشکیل می‌دهند.