تهران- ایرنا- در شرایطی که همه منتظر هستند تا نیوکاسل در نقل و انتقالات نیم فصل با مالکیت جدید خود، ستاره‌های مطرح فوتبال دنیا را جذب کند، این احتمال وجود دارد که ستاره تیم ملی کشورمان هم جزو صید زمستانی این تیم انگلیسی باشد.

به گزارش ایرنا، پس از واگذاری مالکیت باشگاه نیوکاسل انگلیس مالکان متمول عربستانی، خبرهایی مبنی بر جذب ستارگان بزرگ دنیا در نقل و انتقالات توسط این تیم انگلیسی به گوش رسید.

این در حالی است که رسانه‌های انگلیسی پیش از این خبر از احتمال جذب گرث بیل، فیلیپ کوتینیو و حتی ادینسون کاوانی را توسط این تیم انگلیسی در زمستان داده بودند، حالا خبر می‌رسد که ستاره تیم ملی کشورمان نیز جزو گزینه‌های این تیم انگلیسی است.

سردار آزمون در پایان فصل قراردادش با زنیت به پایان می‌رسد و در همین راستا این باشگاه روسیه‌ قصد دارد تا با فروش بازیکن ایرانی پیش از اتمام قراردادش بتواند درآمدی از این طریق داشته باشد.

سایت چمپیونات روسیه خبر داد که آزمون مورد توجه این باشگاه انگلیسی قرار دارد.

از سوی دیگر ستاره کشورمان مد نظر باشگاه لیون فرانسه نیز قرار دارد اما ورود تیم عربستانی به رقابت برای جذب این بازیکن شاید معادلات را تغییر دهد. الکسی میرانچوک مهاجم روسیه‌ای آتالانتا دیگر گزینه نیوکاسل برای تقویت خط حمله است.

این در حالی است که پیش از این از نفراتی چون ارلیگ هالند و امباپه گزینه‌های نیوکاسل برای خط حمله بودند اما بعید است ستاره‌های جوان فوتبال که تیم‌های بزرگی مانند رئال مادرید را پیش روی خود می‌بینند راضی به حضور در نیوکاسل شوند.