مشهد- ایرنا- قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: تمامی ظرفیت‌های این آستان با نگاه تحولی و برنامه‌ریزی دقیق به‌ صورت جدی برای ترویج سبک زندگی رضوی و رفع شبهات فکری نوجوانان و جوانان بکار گرفته می‌شود.

مالک رحمتی روز شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی آستان قدس رضوی طی گفتگو با خبرنگاران افزود: دشمنان با راه‌انداختن جنگ نرم، بدون وقفه، به‌ دنبال ایجاد شبهات فکری و هرج‌ و مرج در ذهن جوانان هستند بر همین‌ اساس توجه به نیازهای فکری نسل جوان و ارائه پاسخ لازم و مناسب به جوانان، موضوع مهم و اساسی است.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش ادامه داد: یکی از برجسته‌ترین القاب حضرت امام رضا (ع) "عالم آل محمد (ص)" است، در مجموعه آستان قدس رضوی که همه آن متعلق به حضرت امام رضا (ع) است، باید به علم و دانش و پژوهش توجه ویژه‌ای داشت.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه توجه به علم و پژوهش در سند سیاست‌های کلان این آستان مقدس مد نظر قرار گرفته است گفت: مسوولیت این کار در آستان قدس رضوی برعهده سازمان علمی و فرهنگی است.

وی افزود: یکی از رسالت‌ها و مأموریت‌های این سازمان این است که حضرت امام رضا (ع) را بر پایه صفت والای ایشان، یعنی عالم آل محمد (ص)، بیش از گذشته در سطح ملی و بین‌المللی معرفی کند.

نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی آستان قدس رضوی با حضور بنیاد پژوهش‌های اسلامی، دانشگاه امام رضا (ع)، دانشگاه علوم اسلامی رضوی و سازمان کتابخانه‌ها، برگزار شده است.