مشهد- ایرنا- دبیر هیات نابینایان و کم‌بینایان خراسان رضوی گفت: مسابقات قهرمانی شنای نابینایان مردان ایران روز شنبه با قهرمانی خراسان رضوی در مشهد پایان یافت.

وحید نیکفرجام شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات قهرمانی شنای مردان نابینا و کم‌بینای کشور با حضور ۱۳۰ ورزشکار مرد از ۹ استان در ۷ ماده انفرادی، ۲ ماده تیم در سه کلاس پزشکی و در ۲ رده جوانان و بزرگسالان در استخر شهید حججی مشهد برگزار شد.

وی گفت: در پایان این رقابت‌ها در بخش تیمی خراسان رضوی قهرمان شد و تهران و اصفهان نیز به ترتیب دوم و سوم شدند و در مجموع شناگران نابینای خراسان رضوی، تهران و اصفهان هم بیشترین نشان ها را کسب کردند.

دبیر هیات نابینایان خراسان رضوی اظهار داشت: رقابت‌های قهرمانی شنای بانوان نابینا و کم بینای کشور نیز که قرار بود هفته آینده در مشهد برگزار شود به علت شرایط کرونایی به زمان دیگری موکول شد.

نیکفرجام افزود: در حال حاضر ۶۰۰ ورزشکار زن و مرد نابینا در خراسان رضوی به صورت سازماندهی شده در هشت رشته ورزشی گلبال، شنا، جودو، دو و میدانی، فوتبال پنج نفره، شطرنج، دوچرخه سواری و پاورلیفتینگ فعالیت می‌کنند.