تهران- ایرنا- بسته خبری ایرنا در چهارمین روز دی‌ماه سال ۱۴۰۰ به اظهار نظر عضو کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای درباره حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا، حضور چهار ایرانی در تیم منتخب قاره آسیا و ... پرداخته است.

به گزارش ایرنا،مهمترین اخبار بسته خبری گروه ورزشی ایرنا در چهارمین روز زمستان به این شرح است:

بهاروند: قرارداد اسکوچیچ ریالی بسته شده است

سرپرست نایب رییسی دوم فدراسیون فوتبال گفت: قرارداد دراگان اسکوچیچ در زمان سرپرستی‌ام در فدراسیون فوتبال به صورت ریالی امضا شده و این قرارداد تغییری نداشته است. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

کونته: جلسه با مقامات لیگ جزیره مثل حرف زدن با «دیوار» بود

سرمربی تیم فوتبال تاتنهام با انتقاد از جلسه بی‌ثمر با مقامات لیگ برتر انگلیس گفت: تمام تصمیمات این جلسه از قبل اتخاذ شده بود. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

اولیایی‌: حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا قطعی نیست

عضو کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای گفت: بسیاری از طلبکاران تیم‌ها برای تحقق مطالبات خود دست به دامن کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای.اف.سی) می‌شوند. ای‌.اف‌سی برای پیگیری مطالبات بازیکنان و مربیان با ما مکاتبه می‌کند و نیازی به خبرچین ندارد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

تیم منتخب قاره آسیا با ۴ ایرانی؛ ژاردیم سرمربی آزمون و طارمی شد

فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال در تازه‌ترین آمار منتشره، تیم منتخب قاره آسیا را اعلام کرد که در آن نام ۴ بازیکن ایرانی به چشم می‌خورد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

منفعت‌طلبی در بحران فوتبال ایران

صید ماهی از آب گل‌آلود فوتبال بحرانی ایران در شرایطی است که مجموعه وزارت ورزش و جوانان اکنون با استفاده از قدرت دیپلماسی ورزشی به دنبال حل مشکل سرخ‌آبی‌ها است. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

 آزمون هم جزو گزینه‌های تیم متمول انگلیسی شد

در شرایطی که همه منتظر هستند تا نیوکاسل در نقل و انتقالات نیم فصل با مالکیت جدید خود، ستاره‌های مطرح فوتبال دنیا را جذب کند، این احتمال وجود دارد که ستاره تیم ملی کشورمان هم جزو صید زمستانی این تیم انگلیسی باشد. ادامه خبر را اینجا بخوانید