کرمانشاه - ایرنا - مدیر روابط عمومی سریال تلویزیونی مه‌زرا (مزرعه) با اشاره به اینکه فیلمبرداری این سریال وارد سومین ماه خود شده است، گفت: یک ماه دیگر فیلمبرداری این سریال به پایان می‌رسد.

«ناصر احمدی» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تولید این سریال را در ۱۷ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای عنوان کرد و افزود: مه‌زرا یک سریال طنز اجتماعی است که در آن به ظرفیت‌های گردشگری و کشاورزی استان کرمانشاه پرداخته می‌شود.

وی در خصوص داستان این سریال هم گفت: موضوع سریال در مورد شخصی است که قبلا خان بوده و الان اعتبار خود را از دست داده است و همراه چند فرزند خود مشغول کشاورزی است؛ شخصیت اصلی داستان در مقابل فردی به نام پاشاخان قرار دارد که فکرش مدرن است و کارگاه بسته‌بندی و گاوداری مدرن و همچنین ارتباطات قوی‌تری با دنیای واقعی دارد.

به گفته مدیر روابط عمومی سریال تلویزیونی (مه زرا) فیلمبرداری ابتدا در شهر کرمانشاه کلید خورد، بعد از ۲۰ روز از شروع فیلمبرداری و گرفتن سکانس های داخل شهر کرمانشاه عوامل و بازیگران سریال برای گرفتن سکانس های داخل بیمارستان به لوکیشن شهرستان هرسین رفتند و حدود ۲ هفته موفق به گرفتن سکانس های داخل بیمارستان و خیابانهای شهر هرسین شدند.

احمدی ادامه داد: چون اغلب سکانس ها در لوکیشن اصلی سریال یعنی اقامتگاه بومگردی (سابات) ظبط می‌شود بعد از یک ماه و چند روز تیم (مه زرا) به شهرستان روانسر و روستای «کانی کچکینه» نقل مکان کردند.

روستای «کانی کچکینه» روانسر طبیعت زیبایی دارد. این روستا بین کوه شاهو و تپه ماهورهای زیبای (سه رکه وه) محصور شده است. 

این روستا با تأسیس اقامتگاه بوم‌گردی سابات روستا جان تازه گرفت و ضمن بازگشت روستاییان به تفرجگاه و مکانی برای اسکان و استراحت گردشگران ایرانی و خارجی تبدیل شد.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.