سمنان- ایرنا- استاندارسمنان گفت: کلیه مراکز و خانه های بهداشت استان سمنان آمادگی تزریق دُزهای سه گانه واکسن کرونا برای مقابله با سویه اُمیکرون ویروس را دارند و افراد اقدام به تزریق نوبت سوم واکسن کرونا کنند.

به گزارش ایرنا، سیدمحمدرضا هاشمی روز یکشنبه به رسانه ها اظهار داشت: بیش از ۳۵ هزار نفر در استان سمنان دز سوم واکسن کرونا را تزریق کردند و مراکز درمانی شهری و روستایی استان سمنان آمادگی تزریق دزهای سه گانه واکسن کرونا را دارند.

وی با اشاره به ایام امتحانات دانش آموزان افزود: رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی با هدف سلامت دانش آموزان در اولویت قرار دارد.

هاشمی ادامه داد: تشدید نظارت بر مجتمع های خدماتی بین راهی استان سمنان با توجه به عبور و توقف اتوبوس و مسافران همچنین وجود مسیر ۶۵۰ کیلومتری تهران به مشهد در محدوده استان سمنان با همکاری اداره حمل و نقل، پایانه های مسافربری و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگردی استان تشدید می شود.

استاندار سمنان  ضمن اشاره به ایام عزاداری دهه دوم فاطمیه یادآورشد: نهادهای مسئول مذهبی و تبلیغی با برگزاری نشست های توجیهی و آموزشی برای هیات های و هیات امناء اماکن مذهبی خطر انتشار و راههای پیشگیری را تشریح کنند./