ارومیه- ایرنا- سرپرست باشگاه آذرباتری ارومیه گفت: این باشگاه با برگزاری متمرکز لیگ برتر مخالف است و نظر خود را نیز به فدراسیون والیبال ارسال کرده است.

مهدی اصغرزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم آذرباتری در دور رفت در هشت بازی میهمان بود و با توجه به اینکه بیشتر بازی‌های ما در دور برگشت در ارومیه و در خانه خواهد بود نامه مخالفت خود را با برگزاری متمرکز لیگ ارسال کردیم.

وی گفت: هر چند شرایط کرونایی دوباره حاکم شده ولی حدس ما اینست که باشگاه‌هایی که بیشتر بازی‌هایشان در دور برگشت میهمان هستند این طرح را اعلام کرده اند در حالیکه باشگاهی مثل آذرباتری که در بیشتر بازی‌های دور رفت میهمان بود و مجبور بود برای حضور در بازی رنج سفر ۲ پروازه را به جان بخرد.

سرپرست باشگاه آذرباتری درخصوص جذب بازیکن برای بهبود وضعیت این تیم گفت: در حال مذاکره برای پست‌های دریافت و پاسور هستیم که بازیکن مدنظر پاسور از بازیکنان با تجربه است و درصورت دریافت رضایتنامه با بازیکن مدنظر قرارداد خواهیم بست.

اصغرزاده گفت: تمام تلاش مجموعه تیم حفظ امتیاز سهمیه استان آذربایجان‌غربی و شهر ارومیه در لیگ برتر و بهبود رتبه تیم است.

اصغرزاده در خصوص دور رفت نیز گفت: حمایت باشگاه از تیم بسیار خوب بود و شاهد بازی‌های خوبی از سوی تیم‌ها، داوری‌های کم اشتباه و میزبانی‌های قابل قبول بودیم ضمن آنکه استفاده از ویدئوچک در اصفهان هر چند ایراداتی به آن وارد بود ولی در کل اتفاق خوبی بود.

تیم آذرباتری ارومیه در دور رفت لیگ برتر والیبال با کسب سه برد در رده چهاردهم قرار گرفت.