قزوین – ایرنا - معاون وزیر و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با بیان اینکه بیش از یک هزار و ۲۶۰ واحد راکد امسال به چرخه تولید برگشته‌اند، افزود: حمایت از صنایع را در دستور کار خود قرار داده ایم و  امیدوارم تا پایان سال عملکرد خوبی در این زمینه داشته باشیم.

به گزارش ایرنا، علی رسولیان روز یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین با اشاره به توسعه آمایش سرزمینی، اظهار داشت: توسعه آمایش سرزمینی در حوزه صنعت در کلیه استانها که موجب اشتغال پایدار می شود، شروع شده است که با همکاری مجلس شورای اسلامی و سایر دستگاه های مرتبط صورت می پذیرد.

مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران تصریح کرد:  توسعه زیر ساختها و پروژه عمرانی از اولویت های ما است که در حال حاضر بیش از ۶ هزار میلیارد تومان پروژه زیرساختی در شهرکها و نواحی صنعتی کشور در حال اجرا می باشد که نسبت به مدت مشابه قبل رشد ۵۰ درصدی داشته است.

 وی در ادامه افزود: الکترونیکی کردن واگذاری و مزیتهای ویژه دانش بنیان در مجموعه شهرکها، استفاده کردن از تمام ظرفیت های موجود و ظرفیت تولید و کسب و کار به شهرکهای تولیدی واگذار شده که گامی در جهت تحقق شعار سال است.

رسولیان در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از مدیر عامل سابق شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین و  کارنامه قابل قبول وی، افزود: خانپور از مدیران پرتلاش بوده و شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین جزء استانهای برتر در جذب سرمایه گذار است که عملکرد وی در پیشرفت شهرکهای صنعتی و فعالیت واحدهای صنعتی قابل دفاع می باشد.

وی در ادامه از صفاری مدیرعامل جدید شرکت شهرک های صنعتی استان به عنوان فرد خوشنام، مومن و دارای تخصص با کارنامه درخشان فعالیت در مجموعه شرکت شهرک های صنعتی با بیش از ۱۸ سال سابقه کار اجرایی و آشنایی کامل با بخش خصوصی در زمان تصدی مسوولیت نام برد.

معاون وزیر و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در ادامه ضمن دیدار با محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین طی مراسمی ساختمان جدید شرکت شهرک ها را به بهره برداری رساند.

استان قزوین ۱۵ شهرک و ناحیه و یک شهر صنعتی و چهار هزار واحد تولیدی دارد.