تهران- ایرنا- مهاجم فرانسوی تیم فوتبال منچستریونایتد از سرمربی جدید این تیم خواسته تا در زمستان از جمع شیاطین سرخ جدا شود.

به گزارش ایرنا، «آنتونی مارسیال» که در این فصل با آمدن «کریستیانو رونالدو» نتوانسته در ترکیب اصلی منچستریونایتد جایی داشته باشد، به «رالف رانگنیک» سرمربی جدید تیمش گفته که می‌خواهد از این تیم جدا شود. البته هنوز هیچ پیشنهاد جدی برای این مهاجم فرانسوی به دست منچستری‌ها نرسیده است. 

مهاجم ۲۶ ساله شیاطین سرخ برای زمان بازی بیشتر تضمین می‌خواهد و به همین دلیل خواستار خروج از این تیم شده اما هنوز رانگنیک تصمیم نهایی خود را در این خصوص نگرفته است.

«فیلیپ لامبولی» مدیربرنامه مارسیال هم چند هفته پیش در مصاحبه ای گفت که موکلش می‌خواهد از منچستر برود و رانگنیک هم در آخرین اظهاراتش این صحبت را تایید کرد و در این مورد گفت: ما صحبت‌های طولانی در این خصوص داشتیم. او به من توضیح داد که در حال حاضر در هفت سال گذشته در منچستریونایتد بوده است و احساس می کند که زمان مناسبی برای تغییر و رفتن به جای دیگری است.

سرمربی آلمانی ادامه داد: من فکر می‌کنم این موضوع به نوعی قابل درک است. من می توانستم افکار او را دنبال کنم، اما از طرف دیگر دیدن وضعیت باشگاه نیز مهم است. ما در دوران شیوع دوباره کرونا هستیم و  سه مسابقه مهم داریم که می‌خواهیم در آن‌ها به به جاه‌طلبی‌های خود ادامه دهیم. 

وی افزود: هر حرکتی نه تنها باید به نفع بازیکن بلکه باید به نفع باشگاه نیز باشد. تا جایی که من می‌دانم، هیچ پیشنهادی از هیچ باشگاه دیگری دریافت نشده و تا زمانی که این وضعیت ادامه داشته باشد، مارسیال در تیم می‌ماند.

سویا یکی از چند باشگاهی است که گمان می‌رود به این بازیکن ۲۶ ساله علاقه‌مند است، اما هنوز هیچ پیشنهاد رسمی برای این مهاجم به دست باشگاه منچستر نرسیده است.