مهاباد- ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: تیم والیبال استعدادهای درخشان این شهرستان با قبول شکست در دومین دیدار از مرحله گروهی لیگ دسته اول بانوان باشگاه های کشور از حضور در ادامه این رقابت‌ها بازماند.

قرنی مصطفی پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رقابت های لیگ دسته اول والیبال بانوان کشور در گروه "د" هم اکنون به صورت متمرکز به میزبانی مشهد در حال برگزاری است و در دومین دیدار تیم استعدادهای درخشان مهاباد با نتیجه سه بر یک مقابل تیم سورن خراسان ناکام ماند.

وی ادامه داد: تیم استعدادهای درخشان مهاباد با قبول دومین شکست خود در مرحله گروهی دیگر شانسی برای حضور در مرحله بعدی مسابقات را نخواهد داشت.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد اظهار داشت: تیم والیبال بانوان این شهرستان در نخستین دیدار از مسابقات لیگ دسته یک بانوان باشگاه های کشور نیز مقابل نام آوران قائمشهر با نتیجه سه بر صفر مغلوب شده بود.

مصطفی پور اضافه کرد: این تیم فردا در دیداری تشریفاتی به مصاف نفت امیدیه خواهد رفت.

وی بیان کرد: "مریم خلیلی"، "سوما گلابی"، "پرستو بهجتی"، "سانا ابراهیمی"، "گزینگ ملا"، "هانیه کریمی"، "کژین شتاب"، "سیما فتحی"، "زینب اقدامی"، "نادیا کارزار"، "مهسا مدق" و "ستاره کمانی" ترکیب تیم و "ساکار نوذری" و "شیما مظهری" به ترتیب به عنوان سرمربی و سرپرست، هدایت تیم را برعهده دارند.

به گزارش ایرنا، استعدادهای درخشان والیبال بانوان مهاباد در گروه "و" این رقابت‌ها با تیم‌های "نام آوران قایم شهر"، "سورن خراسان رضوی"، و "نفت امیدیه" همگروه شده است.

تیم هیات والیبال بانوان این شهرستان در سال ۱۳۹۷ موفق به حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک و کسب سهمیه لیگ برتری بانوان شده بود که به دلیل نبود اسپانسر و حمایت مالی از حضور در سوپرلیگ بانوان کناره گیری کرد.

شهرستان ۲۴۰ هزار نفری مهاباد دارای ۹ هزار ورزشکار در قالب ۴۳ هیأت، ۷۰ باشگاه خصوصی و ۲۰ باشگاه دولتی است.