تهران- ایرنا- بسته خبری ایرنا در ششمین روز دی‌ماه سال ۱۴۰۰به خبر واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس، اعلام زمان نقل و انتقالات نیم‌فصل فوتبال ایران و قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی پرداخته است.

به گزارش ایرنا، در بسته خبری گروه ورزشی ایرنا در ششمین روز زمستان پرونده پر حاشیه دروازه‌بانی به نام «رادوشوویچ» مورد بررسی قرار گرفته است، دروازه‌بانی که دیگر قصد حضور در ایران را ندارد و باید او را شاکی جدید قرمزپوشان بنامیم.

مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس واگذار شد

مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان واگذار شد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

زمان نقل و انتقالات نیم‌فصل فوتبال ایران اعلام شد

سازمان لیگ فوتبال ایران زمان نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر، لیگ یک و لیگ دسته دوم در فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ را اعلام کرد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

«رادوشوویچ» به ایران بازنمی‌گردد؛ پرونده‌ای جدید در انتظار پرسپولیس

دروازه‌بان اهل کرواسی برخلاف دفعات قبل و با وجود پیگیری مسوولان باشگاه پرسپولیس، قصد بازگشت به ایران را ندارد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

معرفی داوران هفته دوازدهم لیگ برتر؛ عرب‌براقی داور بازی استقلال و فولاد شد؛ کاظمی در قامتِ قاضی ال‌کلاسیکو

امیر عرب‌براقی و وحید کاظمی قاضی دیدارهای استقلال و پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران شدند. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

یک‌هشتم‌نهایی جام‌حذفی؛ خبری از شهرآورد نبود؛ استقلال به حسینی خورد، پرسپولیس به تارتار

قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار شد و استقلال باید در این مرحله به مصاف پیکان برود و پرسپولیس روبه‌روی ذوب‌آهن صف‌آرایی خواهد کرد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

اتحاد آلمانی؛ کلوپ و توخل خواستار بازگشت قانون ۵تعویض به لیگ انگلیس

سرمربی تیم فوتبال لیورپول در بحبوحه اوج‌گیری کرونا در انگلیس و لیگ جزیره، با حمایت از همتای خود در تیم چلسی، خواستار بازگشت قانون ۵ تعویض به لیگ جزیره شد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.