تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۲

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: وضعیت تیم پیچیده است و امیدواریم مسئولان خراسان رضوی از تیم استان به حمایت کنند.

به گزارش ایرنا، داود سیدعباسی در گفت و گوی تلویزیونی افزود: در حال حاضر در تهران اردو زدیم و منتظر بازی روز چهارشنبه برابر پیکان هستیم. پس از بازی برابر استقلال خودمان را برای این بازی آماده کردیم و امیدواریم یک بازی خوب را ببینیم.

وی ادامه داد:  در این سال‌ها ارتباط نزدیکی با تیم پدیده داشتم و سال قبل هم به عنوان مدیر اجرایی کنار تیم بودم. امسال در کنار بچه‌ها نبودم و اتفاقات را از طریق رسانه‌ها دنبال می‌کردم اما الان که در کنار بازیکنان هستم مشکلی نداریم و کارها پیش می‌رود. 

سرمربی پدیده یادآور شد: امیدواریم مسئولان استان هم حمایت کنند تا نماینده شایسته‌ای برای استان پهناور خراسان رضوی باشیم. ما به روزهای آینده امید بسیار داریم تا همدلی بین مسئولان و تیم ایجاد شود. ما حتی یک جلسه تمرین در زمین اصلی هم نداشتیم و با این شرایط به مصاف استقلال رفتیم. شرایط پدیده یک شرایط ویژه است و وضعیت خوبی نداریم. انتظار داریم حمایت شویم و من همیشه امیدوارم. اوضاع خوبی نداریم اما باید جلو برویم و باید این همدلی و اتحاد ایجاد شود.

سید عباسی در خصوص اخراجش از زمین بازی در دیدار برابر استقلال تهران هم گفت: در محوطه مخصوص مربیان ایستاده بودم.. در صحنه‌ای اعتراض داشتم و در آن شرایط  با پا یک ضربه به بطری خالی آب زدم و داور چهارم به داور وسط اشاره کرد که من را اخراج کند. کمک داور چهارم اعلام کرد بطری آب را به سمت من پرتاب کرده است و با اینکه همه گفتند اشتباه کرده اما او تاکید داشت بطری به سمت او پرتاب شده است. داور هم گفت ممکن است اشتباه شده باشد اما کارت قرمز داد و با یک لبخند همه چیز را حل کردند.

تیم فوتبال پدیده روز چهارشنبه در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۵ در دیداری خارج از خانه به مصاف پیکان می‌رود.