ارومیه- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با قدردانی از تلاش مجموعه خبرگزاری جمهوری اسلامی در استان برای نشان دادن ظرفیت های توسعه، گفت: وجود دغدغه بهبود شرایط و زمینه سازی برای پیشرفت، از ارکان مهم فعالیت رسانه ای است.

علیرضا نوروزی روز سه شنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز آذربایجان غربی و در دیدار رییس و خبرنگاران ایرنا، افزود: اصحاب رسانه باید ضمن توجه به ضرورت های توسعه و تبیین آن، دغدغه های خود و مردم را نیز به صورت صریح بیان کنند تا مسوولان بیش از پیش در جریان کار قرار گیرند.

وی اضافه کرد: ایرنا رسانه ملی و از رسانه های مورد وثوق به شمار می رود که با توجه به جایگاه خود، بهترین ظرفیت را برای تبیین ظرفیت های توسعه دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه ایرنا در خانواده فرهنگ و ارشاد اسلامی است، اظهار کرد: از ظرفیت های این خبرگزاری در راستای توجه به توسعه بخش فرهنگ استان بیش از پیش استفاده خواهد شد.

نوروزی با اشاره به اینکه توجه به نظرات کارشناسی در دوره جدید مدیریتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در دستور کار جدی قرار دارد، بیان کرد: ما آمده ایم که کار کنیم و دنبال حاشیه سازی و ایراد گیری از گذشته نیستیم.

حسینعلی راشکی رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز آذربایجان غربی نیز در این دیدار با اشاره به تلاش روزافزون خبرنگاران این مجموعه در راستای تبیین ظرفیت های استان و ضرورت های توسعه ای، گفت: توان بسیار خوب کارشناسی در بدنه ایرنای استان وجود دارد که می توان از آن در راستای شناساندن این استان استفاده کرد.

به گزارش ایرنا، در این دیدار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی از بخش های مختلف ایرنا مرکز ارومیه بازدید کرد.