تهران- ایرنا- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: در آستانه سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، پویش ملی "عهدنامه‌ای با حاج قاسم" در فضای مجازی راه‌اندازی شد.

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، صدها برنامه مختلف در حوزه های میدانی و مجازی در همه نقاط کشور و از جمله استان تهران برگزار می شود که بسیاری از این برنامه ها جنبه مردمی و عمومی دارند.

وی افزود: مجموعه های مردمی علاوه بر حوزه میدانی، در حوزه فضای مجازی و رسانه نیز اقدامات قابل توجهی را در دست اقدام دارند که این برنامه‌ها با توجه به شرایط هر منطقه و شهرستان به صورت جداگانه و متفاوت اجرا می‌شود.

وی اظهار داشت: مجموعه های مردمی و فعالان حوزه فضای مجازی، با محوریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و سازمان فضای مجازی سراج ،اقدام به برگزاری پویشی ملی با عنوان "عهدنامه ای با حاج قاسم سلیمانی" در فضای مجازی کرده‌اند که این پویش از امروز سه‌شنبه فعالیت خود را آغاز کرده است.

محمودی گفت: در این پویش شرکت کنندگان علاوه بر حضور و فعالیت گسترده در مراسمات گرامیداشت حاج قاسم سلیمانی، با ورود به سایت سردار دلها به نشانی  www.sardaredelha.com و مطالعه و امضای عهدنامه تجدید بیعت با سردار سلیمانی، بر تازگی داغ جانسوز شهادت ایشان تاکید و یاد و خاطره آن عزیز را گرامی می دارند.

به گزارش ایرنا، سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سال ۹۸ به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله نیروهای آمریکایی در مسیر فرودگاه بغداد به شهادت رسید.