تهران- ایرنا- سپاهان در حالی اراک را به عنوان میزبان دیدار با پرسپولیس انتخاب کرد که تنها شکست‌های پرسپولیس در لیگ جاری و فصل گذشته در همین شهر رقم خورد.

به گزارش ایرنا، بدون هیچ تردیدی جدال سپاهان و پرسپولیس حساس‌ترین و تماشایی‌ترین بازی هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران است. تقابلی بین ۲ مدعی اصلی قهرمانی که همیشه حواشی و جنجال‌های زیادی داشته است و دست بر قضا همین حواشی باعث شد تا برای اولین بار تقابل آنها در لیگ برتر به میزبانی شهر ثالث برگزار شود.

طلایی‌پوشان برای دیدار رفت ورزشگاه امام خمینی اراک را انتخاب کردند. ورزشگاهی ۱۵ هزار نفری که در سال ۱۳۸۶ برای اولین بار مورد استفاده قرار گرفت و میزبان بازی‌های تیم آلومینیوم است. سپاهانی‌ها به دلیل امکانات خوب این استادیوم و نزدیکی به اصفهان تصمیم گرفتند تا این ورزشگاه را به عنوان میزبان برای دیدار رفت معرفی کنند. اما آیا این تنها دلایل تیم اصفهانی برای اتخاذ این تصمیم بود؟

احتمالا پاسخ منفی است. شاید مسائل روحی و روانی هم در انتخاب اراک بی‌تاثیر نبوده است. پرسپولیس ۲ بار تا به حال در لیگ برتر به این شهر و ورزشگاه امام خمینی آمده که ماحصل آن ۲ باخت بوده است. ماجرا وقتی جالب‌تر می‌شود که بدانیم سرخپوشان در لیگ بیستم و همچنین در لیگ بیست و یکم تا به اینجا فقط ۲ شکست را در لیگ برتر تجربه کرده‌اند که هر دوی آنها...بله. درست متوجه شدید. ابتدا باخت ۲ بر یک در لیگ بیستم، در هفته دوازدهم لیگ. سپس شکست یک بر صفر در هفته سوم لیگ بیست و یکم. هر ۲ باخت تیم یحیی مقابل تیم رسول خطیبی رقم خورد.

سپاهان اما چه نمایشی در اراک داشته است؟ بهترین برد محرم نویدکیا در تاریخ لیگ برتر در ورزشگاه امام خمینی اراک به دست آمد. آنها در هفته هفدهم لیگ بیستم موفق شدند میزبان خود را با نتیجه ۶ بر یک در هم بکوبند و تحقیر کنند. در آن مسابقه محمود خرمزی هدایت تیم اراکی را به عهده داشت و رسول خطیبی به تازگی جدا شده بود.

حالا باید دید بازهم اراک و ورزشگاه امام خمینی برای سپاهان خوش‌یمن خواهد بود و پرسپولیس یک بار دیگر شکست می‌خورد یا قرار است شاهد طلسم‌شکنی‌هایی در روز چهارشنبه باشیم.