اصفهان- ایرنا- فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: ایثار، شهادت و جهاد در راه خدا مولفه‌های قدرت در نظام مقدس اسلامی ایران است.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ محمدرضا میرحیدری روز چهارشنبه در یادواره سرداران و ۱۴ شهید نیروی انتظامی شهرستان سمیرم، اظهار داشت: این شاخصه‌های ارزشمند همگی از دین باوری، بصیرت و ولایت مداری سرچشمه می‌گیرند.

به گفته وی، ترویج فرهنگ شهادت و مجاهدت در راه خدا لازمه حیات جامعه اسلامی است و دشمنان انقلاب اسلامی نیز از همین مولفه کشور اسلامی ما هراس دارند.

وی با بیان اینکه امنیت امروز این مرز و بوم مرهون رشادت‌ها و از جان گذشتن شهدا و رزمندگان است، افزود: دیروز سپاهیان اسلام در نبرد هشت ساله گوش به فرمان امام مبارزه کردند و امروز ما باید با تبعیت از ولایت و رهبری همان راه و مسیر مقدس را ادامه دهیم.

سردار میرحیدری تصریح کرد: به تجربه ثابت شده است هرکجا دنیا گُریزی، عشق به انقلاب و اسلام تضعیف شد ضربه خوردیم و مسیر را اشتباه رفتیم.

وی ادامه داد: جایگاه رفیع شهدای نیروی انتظامی در پاسداشت نظم و امنیت جامعه و مردم بر کسی پوشیده نیست و امروز پلیس در نظام اسلامی مفتخر است در مسیر تامین امنیت و آرامش با همه توان اقدام و تلاش می کند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با گرامیداشت حماسه بزرگ نهم دی ماه، اظهار داشت: آن حماسه به یاد ماندنی نشان‌دهنده عزم راسخ ملت مسلمان ایران در برابر توطئه‌های دشمنان و مستکبران بود.

سردار میرحیدری با اشاره به مثبت بودن مولفه‌ها و شاخص‌های امنیتی و انتظامی در شهرستان سمیرم، خاطر نشان کرد: این شهرستان در حوزه انتظامی بویژه بخش مبارزه با قاچاق کالا، سوداگران مرگ و همچنین کنترل جرائم، موفقیت‌های خوبی داشته است.

یادمان شهدای سرافراز نیروی انتظامی شهرستان سمیرم  همزمان با ایام فاطمیه در حسینیه امام خمینی(ره) سمیرم برگزار شد.

شهرستان سمیرم ۴۰۰ شهید تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده است؛ ۱۴ تن از آنها شهدای نیروی انتظامی هستند که در حوادث و رویدادهایی همچون درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر در عاشورای سال ۸۷ به شهادت رسیدند.

این شهرستان در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.