اصفهان - ایرنا - استاندار اصفهان با اشاره به ویژگی‌های حرم حضرت زینب خواهر امام رضا (ع) گفت: تشکیل کارگروهی متشکل از استانداری، شهرداری، فرمانداری و تولیت این آستان، ابعاد مختلف رشد و توسعه این حرم مطهر را پیگیری کند.

به گزارش ایرنا، سید رضا مرتضوی روز پنجشنبه در بازدید از حرم امامزاده  حضرت زینب اصفهان اظهار کرد: پیشرفت فعالیت‌های فرهنگی، خدماتی و اجتماعی این مجموعه موجب توسعه و تحول هرچه بیشتر منطقه در آینده خواهد بود.

استاندار اصفهان با بیان اینکه توسعه گردشگری از الزامات پیش روی اصفهان است، ادامه داد: حرم حضرت زینب خواهر امام رضا (ع) نقش بسزایی در این امر می تواند داشته باشد و نیاز است.

وی تصریح کرد: کارگروه مذکور با حضور معاون استاندار، شهردار، فرماندار اصفهان و متولیان حرم زینبیه تشکیل و زمینه توسعه حرم حضرت زینب خواهر امام رضا (ع) را فراهم کند.

همچنین شهردار اصفهان در این دیدار با بیان اینکه شهرداری اصفهان همراه حرم حضرت زینب خواهر امام رضا (ع) است، گفت: منطقه ۱۴ دارای اهمیت برای همه مدیران شهری است و تلاش خود را در جهت توسعه این منطقه و این آستان مقدس انجام خواهیم داد.

علی قاسم‌زاده با بیان اینکه حرم حضرت زینب خواهر امام رضا (ع) در برنامه‌های شهرداری محور توسعه است، افزود: در این دوره مدیریت شهری اعتماد به مردم جزو محورهای اصلی است و از مشارکت هرچه بیشتر مردم استقبال می‌کنیم.

وی اظهار کرد: شهرداری منطقه ۱۴ با هماهنگی و همراهی متولی حرم حضرت زینب خواهر امام رضا (ع) زمینه توسعه عمرانی، فرهنگی و اجتماعی بیشتر را فراهم کند.

همچنین عضو هیات امنای حرم حضرت زینب خواهر امام رضا (ع)  گفت: این حرم می‌تواند به توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر شهر و استان کمک کند و لازم است با همراهی و همکاری مسوولان استان یک اثر فاخر در این دوران ایجاد شود.

محمد رضا دیانی با بیان اینکه همراهی و همیاری مسوولان استان به لطف خداوند در شرایط خوبی قرار دارد، ادامه داد: استفاده از ظرفیت های توسعه گردشگری حرم حضرت زینب خواهر امام رضا (ع) قابل توجه است و نیازمند برنامه‌ریزی و آینده پژوهی است.

سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان به همراه معاونان و علی قاسم زاده شهردار اصفهان در بازدید از مجموعه حرم حضرت زینب (ع) خواهر امام رضا (ع) با تولیت و مسوولان این آستان مقدس دیدار و گفتگو کردند.

حرم حضرت زینب دختر امام موسی کاظم (ع) وخواهر امام رضا (ع) در منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان قرار دارد.