مشهد- ایرنا- قهرمانی خراسان رضوی در مسابقات شنای نابینایان کشور، پیروزی تیم فوتسال فرش آرای مشهد، آغاز مسابقات دسته یک فوتسال بزرگسالان و برگزاری دور رفت مسابقات والیبال دسته یک بانوان کشور از جمله مهمترین رویدادهای ورزشی خراسان رضوی در هفته گذشته بود.

دبیر هیات نابینایان و کم‌بینایان خراسان رضوی گفت: مسابقات قهرمانی شنای نابینایان مردان ایران پنجم دی با قهرمانی خراسان رضوی در مشهد پایان یافت.

وحید نیکفرجام افزود: مسابقات قهرمانی شنای مردان نابینا و کم‌بینای کشور با حضور ۱۳۰ ورزشکار از ۹ استان در هفت ماده انفرادی، ۲ ماده تیمی در سه کلاس پزشکی و در ۲ رده جوانان و بزرگسالان در استخر شهید حججی مشهد برگزار شد.

وی ادامه داد: در پایان این رقابت‌ها در بخش تیمی، استان خراسان رضوی قهرمان شد و تهران و اصفهان نیز به ترتیب دوم و سوم شدند و در مجموع شناگران نابینای استانهای خراسان رضوی، تهران و اصفهان بیشترین نشان ها را کسب کردند.

پیروزی تیم فوتسال فرش آرا

تیم فوتسال فرش آرای مشهد در هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر فوتسال در سالن ورزشی شهید بهشتی این شهر میزبان تیم فولادزرند بود که نیمه نخست این مسابقه با گل محمد یقین لو به سود تیم مهمان پایان یافت.

نیمه دوم این مسابقه هاشم فرج زاده و سینا ممبینی برای تیم میزبان گلزنی کردند تا تیم فرش آرا دور برگشت مسابقات را با کسب سه امتیاز خانگی آغاز کند.

ناتمام ماندن دیدار تیم‌های چیپس مشهد و راگای شهرری 

دیدار تیم‌های فوتسال چیپس کامل مشهد و راگای شهرری نیز در هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر که روز چهارم دی در مشهد برگزار شد در حالی که تیم میزبان با نتیجه ۲ بر یک پیش بود با ترک زمین از سوی تیم مهمان، نیمه‌‎تمام باقی ماند.

برگزاری مسابقات دسته یک فوتسال

تیم‌های فوتسال استعدادهای درخشان مشهد و قند فریمان روز هفتم دی ماه در نخستین هفته مسابقات لیگ دسته یک بزرگسالان کشور بر حریفان خود پیروز شدند.

تیم فوتسال استعدادهای درخشان با نتیجه چهار بر ۲ تیم ایرالکو اراک را شکست داد و تیم قند فریمان نیز با نتیجه سه بر یک تیم جندی شاپور دزفول را مغلوب کرد.

برگزاری مسابقات والیبال بانوان

تیم والیبال سورن مشهد در دور رفت لیگ دسته یک بانوان کشور در گروه خود با شکست حریفان، مقام نخست را کسب کرد. تیمهای نفت امیدیه، نام‌آوران قائم شهر و استعداد درخشان مهاباد نیز به ترتیب دوم تا چهارم شدند.

دور رفت لیگ دسته یک والیبال بانوان کشور از پنجم دی به مدت سه روز به میزبانی مشهد برگزار شد.

دعوت به اردوی تیم ملی هندبال

رییس هیات هندبال خراسان رضوی گفت: فدراسیون هندبال از هشت بازیکن نوجوان و ۲ کادر فنی این استان برای حضور در اردوی آماده سازی تیم ملی هندبال نوجوانان دعوت کرد تا در ۲ گروه جداگانه در اردوی تیم ملی نوجوانان که ماه جاری در تهران برگزار می شود شرکت کنند.

رضا علیزاده افزود: دارینی، مسعودنیا، راه شناس و وفایی دوست از سبزوار، مرادلی و نوروزی از تربت‌جام، غلام نژاد از مشهد و رشیدآبادی از نیشابور هشت هندبالیست نوجوان استان در ترکیب اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان هستند. حمید ربانی‌کیا به عنوان مربی و رضا سرسنگی نیز به عنوان ماساژور در ترکیب کادر فنی تیم ملی هندبال نوجوانان حضور دارند.