اصفهان- ایرنا- جانشین معاون آموزش در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید سردار قاسم سلیمانی هیچگاه به دشمنان اعتماد نکرد و همواره سرباز ولایت و انقلاب بود.

به گزارش ایرنا سردار سرتیپ دوم پاسدار حسن فرقانی جمعه در آیین بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی در حسینیه انقلاب سمیرم، اظهار داشت: شهید سلیمانی با اخلاص و جهاد خود شهادت را در آغوش کشید تا ادامه دهنده راه و مسیر شهادت طلبی مردان خدا باشد.
وی تصریح کرد: دشمن آگاه است و می داند اگر ما به سخن شهید سلیمانی که فریب نخوردن از دشمن و تبعیت از ولایت بود گوش فرا دهیم، کسی توان نفوذ در کشور و اعتقادشان را نخواهد داشت.
وی به نفوذ منافقان با عناوین مختلف در جنگ شناختی اشاره کرد و افزود: اگر در این نبرد بصیرت و تدبر نداشته باشیم افراد نالایق و معاویه صفت بر ما چیره می شوند و خواص بی بصیرت نیز کمکشان می کنند.
جانشین معاون آموزش در سپاه ادامه داد: برای اینکه بدانیم انقلاب اسلامی چگونه شکل گرفت و راهش را به چه شکلی ادامه داد باید وقایع و رویدادها را دقیق تحلیل و تبیین کرد.
فرقانی به اهمیت جهاد تببین در دوران پیچیده کنونی اشاره کرد و اظهار داشت: در این مسیر اگر گوش به فرمان ولایت باشیم مانند شهید سلیمانی مسیر را درست می رویم.
جانشین معاون آموزش در سپاه تاکید کرد: اسلام و مسلمانان خود صاحب سبک و الگو هستند که همان گفتمان اسلام ناب است و نیازی به الگوهای غربی و شرقی ندارند.
به گفته وی، دشمن در برابر ما بیکار نمی نشیند و به دنبال تهدید، براندازی و فتنه گری است.
وی، ۹ دی را حماسه بصیرتی مردم مسلمان دانست و گفت: آن قیام الهی به ما می گوید عاشورا درس و عبرت است بنابراین مرور و دانستن عبرت های عاشورا در این دوران جهاد تببین امروز ماست.

شهرستان سمیرم در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.