هدایت صفری روز شنبه، از فرآیند رسیدگی به نامه های مردمی واصله به این نهاد در سفر یک روزه رییس جمهور در ۲۷ آبان ماه امسال به زنجان خبر داد و افزود: در سفر رییس جمهور به استان زنجان ۲ هزارو ۳۸۲ فقره نامه از طریق سامانه ۱۱۱ استانداری به کمیته امداد استان ارسال شده که فرآیند رسیدگی به این درخواست ها با اولویت آغاز و با سرعت در حال پیگیری است.
وی به مکانیزم رسیدگی درخواستهای مردمی اشاره کرد و گفت: به طور کلی کمیته امداد موظف است به همه تقاضاهای مردمی و نامه های واصله در جریان سفر، به دقت رسیدگی کرده و به افراد مستحق دریافت کمک، خدمت ارائه دهد.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، اظهار داشت: افرادی که نیازمندی آنها، با بررسی مددکاران خانواده و کارشناسان این نهاد، مورد تایید قرار نگیرد، ضمن اطلاع رسانی به نامبردگان، درخواستشان از طریق سامانه ۱۱۱ ارجاع داده می شود تا مشکلات خود را از طریق مبادی ذیربط پیگیری کنند.
مدیرکل کمیته امداد استان همچنین با اشاره به استقرار میز خدمت همزمان با سفر ریاست جمهور به زنجان در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ۲۶ و۲۷ آبان ماه گفت: با اطلاع رسانی انجام شده، تعداد ۱۲۰ نفر از مددجویان و سایر نیازمندان، با مراجعه حضوری و ضمن دیدار چهره به چهره با نماینده رییس جمهور، نسبت به طرح درخواست ها و مشکلات خود اقدام کردند.
صفری در ادامه با بیان اینکه اصلیترین شاخص برای ارائه خدمت به درخواستهای مردمی، تائید نیازمندی این افراد است، تصرح کرد: بهمنظور ارزیابی استحقاق متقاضیان دریافت خدمت از این نهاد و ارائه خدمات به افراد واجد شرایط، همه درخواستهای واصله از طریق مددکاران خانواده و کارشناسان مربوطه با سرعت انجامشده و حداکثر تا یک ماه آینده، نتیجه اقدامات ضمن ثبت در سامانه ۱۱۱، به متقاضی نیز اعلام خواهد شد.