تهران- ایرنا- نماهنگ دو زبانه فارسی و عربی «پدر» همزمان با فرا رسیدن دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی در فضای مجازی و شبکه های مرتبط با موضوع مقاومت در کشورهای لبنان، سوریه و عراق منتشر می شود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی پروژه، همزمان با فرا رسیدن دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، نماهنگ دو زبانه ای به مدیریت هنری میلاد هارونی و همراهی خوانندگان نوجوان در سه کشور عراق، سوریه و لبنان به نمایش در می آید.

در نماهنگ دو زبانه پدر، محمد علی مغانی، خواننده نوجوان بخش فارسی، سجاد حویزه نژاد و علیرضا شعاعی مفرد، خواننده نوجوان عربی، گروه سرود احلی من العسل، گروه سرود میعاد به عنوان گروه کُر بخش فارسی، گروه سرود بین المللی زهراییان به عنوان گروه کُر عربی، علی فردوسی، شاعر بخش فارسی، مرتضی حیدری آل کثیر، شاعر بخش عربی، حسن اکبریان، ارکستر زهی، هیراد نیکان، نوازنده گیتار الکتریک و سامان داوری، تدوین گروه اجرایی را تشکیل می دهند.

میلاد هارونی، آهنگساز و مدیر هنری پروژه نماهنگ پدر در توضیحات تکمیلی این اثر گفته است: این پروژه از آثار بسیار مهم و ارزشمندی در حوزه مقاومت و جبهه مقاومت محسوب می شود و به صورت همزمان در کشورهای عراق، سوریه و لبنان پخش خواهد شد.

نماهنگ در این ویدیو قابل مشاهده است.

وی افزود: این نماهنگ اثری دو زبانه است که از زبان نسل نوجوان انقلاب اسلامی در قالب سرود تلاش کرد ارادت خود را به شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس اعلام کند. فضایی که در برگیرنده حس و حالی ویژه از سوی این هنرمندان نوجوان است و به این دو شهید بزرگوار بیان می کنند.

به گزارش ایرنا، شهید سردار قاسم سلیمانی و همراهانش روز جمعه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ در فرودگاه عراق به دست پهپادهای تروریست آمریکا به شهادت رسید.