تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵

تهران- ایرنا- کتاب «تب ناتمام»، روایت زندگی شهلا منزوی مادر جانباز شهید حسین دخانچی با حضور جمعی از رزمندگان دوران دفاع مقدس، خانواده شهید و علاقه‌مندان به فرهنگ جهاد و شهادت رونمایی شد.

به گزارش ایرنا کتاب تب ناتمام، روایت زندگی شهلا منزوی مادر جانباز شهید حسین دخانچی طی آیینی در باغ موزه دفاع مقدس قم رونمایی شد. در این مراسم که با استقبال خوب مردم قم و با حضور جمعی از رزمندگان دوران دفاع مقدس، خانواده شهید و علاقه‌مندان به فرهنگ جهاد و شهادت در قم برگزار شد و  از مقام شامخ جانباز شهید حسین دخانچی تجلیل گردید و از برادر و مادر شهید تقدیر به عمل آمد.

همچنین در بخشی از این مراسم، همرزمان شهید دخانچی به بیان خاطراتی از دوران رزم این جانباز صبور و سرافراز پرداختند و در ادامه نیز علی دخانچی برادر و شهلا منزوی مادر شهید، گوشه ای از ۱۷ سال پرستاری عاشقانه خود از جانباز شهید حسین دخانچی را بیان نمودند.

در پایان مراسم، رونمایی از کتاب تب ناتمام با حضور حاج حسین کاجی مدیرعامل انتشارات حماسه یاران، جانباز روشن دل حاج حسین بابکی و جانباز قطع دو دست حاج حسن نیکنام و حاج اکبر نوری فرمانده گردان حضرت معصومه (س) و سردار حاج غلامرضا جعفری فرمانده لشکر ۱۷ علی‌بن‌ابی‌طالب (ع) در دوران دفاع مقدس، انجام شد و با تقدیم هدایایی از مادر شهید دخانچی و نویسنده کتاب زهرا حسینی مهر آبادی تقدیر و قدردانی شد.

شهید حاج حسین دخانچی در ۲۹ مرداد سال ۱۳۴۴ در خانواده مذهبی در شهر مقدس قم چشم به جهان گشود، این شهید بزرگوار در نوزده سالگی یعنی در سال ۱۳۶۳ در عملیات آبی خاکی بدر در ناحیه شرق دجله حضور یافت و در بیست و چهارم اسفند ماه آن سال به درجه جانبازی از ناحیه نخاع نائل آمد و از ناحیه گردن قطع نخاع شد که شدت جراحات وارده باعث شهادت وی در اول اسفند سال ۱۳۸۰ شد.