تهران - ایرنا - معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، ارائه خدمات دندانپزشکی به جامعه ایثارگری را ضروری دانست و بر لزوم تأمین منابع مالی مورد نیاز و اخذ راهکارهای مناسب در جهت ارائه این خدمت تأکید کرد.

به گزارش ایرنا از ایثار، دومین نشست کارگروه بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با سه دستور جلسه «خدمات کمیسیون پزشکی بنیاد»، «خدمات دندان‌پزشکی» و «بررسی و تهیه گزارش کار و بازرسی» در محل سالن جلسات معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد با حضور عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و اعضای این کارگروه برگزار شد.

عباسپور در این جلسه ضمن اشاره به آمادگی بنیاد شهید و امور ایثارگران برای برگزاری کمیسیون‌های پزشکی اختصاصی برای تسریع در تعیین تکلیف پرونده‌های مصدومین ناجا، در خصوص اقدامات انجام‌شده در راستای برنامه‌ها و اقدامات تحولی کمیسیون‌های پزشکی در استان‌ها توضیحاتی را بیان کرد.

وی با اشاره به‌ ضرورت ارائه خدمات دندانپزشکی به جامعه ایثارگری بر لزوم تأمین منابع مالی مورد نیاز و اخذ راهکارهای مناسب در جهت ارائه این خدمت تأکید کرد.

در این نشست اعضای کارگروه بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز به ارائه راهکار در این خصوص پرداختند.

این جلسه در محل سالن جلسات معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران و با حضور سید حمیدرضا متقی رئیس کمیسیون پزشکی بنیاد، سعید عطاری مدیرکل مصدومین شیمیایی بنیاد و سایر اعضای این کارگروه برگزار شد.