نوشهر - ایرنا - مشاور عالی فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : پیام همیشگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پیروی از ولایت  بود.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام اسماعیل سعادت نژاد یکشنبه شب دریادواره سرداران ، امیران و بیش از ۴۷۰ شهید نوشهر که با محوریت دومین سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مصلای امام خمینی ( ره ) این شهر برگزار شد ، افزود : این شهید وارسته و والامقام  در بیشتر جلسات کارشناسی نظر رهبری را به عنوان فصل الخطاب می دانست و کلام ولایت فقیه را اصل جدی در برنامه کاریش قرار می داد .
وی بیان کرد : این شهید در وصیت نامه اش شهید به اهل تسنن و تشیع  توصیه کرده که هیچگاه از خیمه ولایت که همان خیمه رسول الله (ع) است فاصله نگیرید و دور آن بچرخند.

سعادت نژاد گفت : سردار شهید سلیمانی در وصیت نامه اش به خدا سوگند یاد کرده که هرگاه کسی از ولایت فاصله بگیرید ، از بیت الله الحرام ، مشهد ، کاظمین فاصله گرفته و حتی ممکن است به قرآن هم آسیب برسد.

وی افزود : این سردار شهید و مرد میدان و عمل با همه مشغله های کاری که داشت هیچگاه از دیدار با خانواده های شهدا و جانبازان  غفلت نمی کرد. خاطراتی که از این شهید به یاد دارم در دیدار با برخی از جانبازان قطع نخاعی، ضمن آن که با آنان همسفره می شد حتی آنان را استحمام می کرد.  
سعادت نژاد گفت : خاطره دیگری که از این شهید به یاد دارم که در تشیع  پیکر شهید علاالدینی در کرمان زمان تدفین تمام استخوان های او را می بوسید و اشک در چشمانش جاری می شد. 
مشاور عالی فرهنگی فرماندهی سپاه قدس ، به جا آوردن نماز شب در سخت ترین شرایط را از دیگر شاخصه های برجسته سردار سلیمانی برشمرد و افزود : ضمن آن که ایشان همیشه برای اهل بیت (ع) اشک می ریخت و بنا به گفته فرزندانش ، سحرگاه هر روز با گریه و ناله این شهید در حین نماز از خوب بلند می شدند و نماز صبح را بجا می آوردند.

وی  اظهار کرد : یکی از آرزوهای هر خانواده ای عاقبت بخیری برای همه اعضا است و سردار سلیمانی کلید عاقبت بخیری برای همه ما ایرانیان است.
مشاور عالی فرمانده سپاه قدس با اظهار این که سردار سلیمانی علاقه وافری به شهدا و خانواده های شهدای مازندران داشت ، گفت : از آنجایی که حدود چهار دهه در عملیات های مختلف با این شهید بودم می گفت که از آنجایی که پیکر برخی شهدا در خانطومان سوریه به خانواده هایشان بر نگشته خجالت زده این خانواده ها است.