گنبدکاووس - ایرنا - سرمربی تیم والیبال نوجوانان شهرداری گنبدکاووس گفت که قهرمانی این تیم در رقابت‌های لیگ برتر نوجوانان و ارایه نمایش کم نقص و با کیفیت بالا، احتمال افزایش حضور بازیکنان این تیم را در اردوی تیم ملی این رده سنی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا بیشتر کرد.

عبدالله آذر روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با توجه به نظرات سرمربی تیم ملی نوجوانان بعد آنالیز بازی‌های لیگ برتر پیش بینی می شود که ۶ بازیکن تیم شهرداری به مرحله جدید اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شوند.

وی بیان کرد: پیش از شروع مسابقات لیگ برتر، چهار بازیکن تیم شهرداری با طی کردن مراحل طرح استعدادیابی فدراسیون به تیم ملی دعوت شده بودند که ممکن است عملکرد خوب بازیکن در لیگ برتر تعداد این بازیکنان را افزایش دهد.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان شهرداری گنبدکاووس به عملکرد تیمش در رقابت های لیگ برتر اشاره کرد و گفت: این مسابقات با حضور ۱۴ تیم در ۲ گروه به میزبانی نجف‌آباد اصفهان برگزار شد که تیم شهرداری با ترکیبی کامل از بازیکنان بومی به عنوان سرگروه به مرحله پلی‌آف صعود کرد و با شکست تیم شهرداری ورامین راهی مرحله نیمه نهایی شد و به مصاف تیم هراز آمل رفت.

آذر ادامه داد: شهرداری گنبدکاووس با شکست تیم هزار آمل راهی دیدار فینال شد و در آخرین مسابقه در روز گذشته با پیروزی سه بر صفر مقابل سایپا تهران برای نخستین بار عنوان قهرمانی لیگ برتر نوجوانان کشور را به دست آورد.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان شهرداری گنبدکاووس گفت: این تیم با تمام بازیکنان به غیر از طاها بهبودنیا، عمران گوگجلی، امید سقلی و آرمین قلیچ نیازی که پیش از این به اردوی تیم ملی دعوت شده بودند قرارداد سه ساله بسته و با تمرکز برای پرورش آن ها امیدوار است که نسل جدید و شاخصی از بازیکنان والیبال را به ورزش ایران معرفی کند.

وی اظهارداشت: سرمربی تیم والیبال نوجوانان بعد از مسابقات قهرمانی آسیا قرار است تیمی از بازیکنان ملی‌پوش این رده سنی را برای حضور در مسابقات لیگ برتر بزرگسالان آماده کند تا بازیکنان با آمادگی بیشتر راهی مسابقات قهرمانی جهان شوند.

تیم شهرداری گنبدکاووس در مجموع با ۹ برد متوالی مقابل پیکان، شهداب یزد، پاس گرگان، هورسان رامسر، فولاد سیرجان، آذرباتری ارومیه، شهرداری ورامین، لبنیات هراز آمل و سایپا تهران موفق به کسب مقام قهرمانی لیگ برتر نوجوانان سال ۱۴۰۰ شد.