به گزارش روز سهشنبه روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی قم، حسن صبوری در این زمینه افزود: همزمان با سفر رییس جمهور و وزیران به استان قم، در ۲۸ دستگاه میز خدمت تشکیل شد که میز خدمت حوزه راه، مسکن و شهرسازی در اداره کل بنیاد مسکن استقرار پیدا کرد.
وی اضافه کرد: مرکز ارتباطات مردمی با حضور علیرضا فخاری معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن و حسین مذنب مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی برای پاسخگویی به مشکلات شهروندان دایر شد.
وی بیان کرد: شهروندان در این ۲ روز با حضور در اداره کل بنیاد مسکن استان، ضمن ثبت درخواست خود و دریافت کد رهگیری، با نمایندگان این وزارتخانه نیز دیدار چهره به چهره داشتند.
صبوری گفت: موضوعات مربوط به راه، مسکن شهری و روستایی، املاک، شهرسازی، راهآهن، راهداری، بانک مسکن و بهطور کلی مسائلی که در حیطه فعالیتهای ادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان است، توسط این مرکز پاسخگویی شد.
به گفته وی، در روز اول ۵۸۳ و در روز دوم ۵۱۰ و در مجموع تعداد یک هزار و ۹۳ درخواست در مرکز ارتباطات مردمی راه، مسکن و شهرسازی در جریان سفر رییس جمهور به استان قم به ثبت رسیدهاست.
وی در خصوص اقدام بعد از ثبت درخواستها نیز گفت: به فراخور موضوع درخواستکنندگان و شهروندان، از طریق پاسخ در سامانه سامد، تماس تلفنی یا درخواست برای مراجعه حضوری پاسخ داده خواهد شد.
مدیرکل راه و شهرسازی قم تاکید کرد: در محل نمایشگاه دائمی نیز درخواستها و نامههای مردمی توسط کارشناسان این اداره کل دریافت و بعد از پالایش به حوزههای مختلف برای پیگیری و پاسخ ارجاع داده شدهاست.