نوشهر - ایرنا - رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نوشهر گفت که مادر شهیدان سیدحسین و سیدجواد پوراکبر رضوی پس از سال‌ها درد و رنج دوری از فرزندان شهیدش، آسمانی شد و دعوت حق را لبیگ گفت.

مهشید حاجی نصرالله روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا افزود : حاجیه خانم ربابه خاتون غفاری که در طول دوران هشت سال دفاع مقدس دو فرزندش به نام‌های سیدحسین و سیدجواد را تقدیم حفظ نظام و اسلام کرده بود پس از سال‌ها مجاهدت و پرچم‌داری خون شهدا، امروز در سن ۷۸ سالگی به دلیل بیماری در بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) تهران دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهید پیوست.
شهید بسیجی سیدجواد پوراکبر رضوی یکی از فرزندان این مادر در سن ۱۸ سالگی در دهم اردیبهشت ماه سال ۶۵ در منطقه انجیوان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
شهید بسیجی سیدحسین پوراکبر رضوی نیز دیگر فرزند شهید این خانواده در ۲۹ آبان ماه سال ۶۲ در سن ۲۱ سالگی در منطقه پنجوین به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر پاک و مطهر این ۲ شهید در گلزار شهدای روستای موسی آباد بخش مرکزی نوشهر به خاک سپرده شد.

پیکر مادر شهیدان رضوی فردا چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح از مقابل سپاه شهرستان نوشهر تا گلزار شهدای روستای موسی آباد با رعایت پروتکل های بهداشتی تشییع و در جوار فرزندان شهید خویش به خاک سپرده می شود.

شهرستان ۱۳۸ هزار نفری نوشهر تاکنون ۴۷۰ شهید تقدیم کشور و انقلاب کرده است.