تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۹

تهران - ایرنا - پیشکسوت تیم فوتبال اسقلال گفت: شیوه بازی دفاعی شایسته استقلال نیست. با وجود همه انتقاداتی که وجود دارد، اعتقاد دارم که این تیم بازهم شایسته قهرمانی است.

محمد نوری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به تساوی استقلال مقابل آلومینیوم اراک در هفته سیزدهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار داشت: استقلال نمایش خوبی را در این مسابقه به نمایش نگذاشت و می‌توانم بگویم آبی‌پوشان بدترین نمایش خود را در نیم‌ فصل اول به اجرا گذاشتند.

وی افزود:به نظر من یکی از دلایلی که باعث شد استقلال نتواند نمایش خوبی را به اجرا بگذارد غرور کاذب بازیکنان تیم بود.

نوری خاطرنشان کرد: آلومینیوم تیم جوان و دونده‌ای است که تا اینجای مسابقات نمایش‌ قابل قبولی را به اجرا گذاشته است اما این دلیل قانع کننده‌ای برای نمایش نه چندان خوب استقلال نبود.

بازیکن اسبق استقلال تصریح کرد: استقلال تیم پر مهره‌ای است و باید در ادامه بازی‌ها با انجام تمرینات بیشتر ضعف‌هایش را برطرف کند و نمایش‌های بهتری را به اجرا بگذارد.

وی تاکید کرد: از استقلال توقع می‌رود که بازی هجومی را دستور کار قرار داده و عرصه را به حریفان تنگ کند، بازی دفاعی شایسته این تیم نیست.

نوری گفت: با تمام انتقاداتی که نسبت به استقلال می‌شود، باز هم اعتقاد دارم این تیم شایسته عنوان قهرمانی است و می‌تواند به این مهم دست پیدا کند.