شیراز- ایرنا- رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس، با بیان اینکه اقتصاد امروز کشور نیازمند یک جراحی حساس است گفت: قطعا این اقدام مشکلات و سختی‌هایی را برای بخش‌های مختلف از جمله اصناف به همراه خواهد داشت اما اصناف در این راه به دولت کمک خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، سید محمود هاشمی، چهارشنبه در همایش گفتمان مکتب شهید سلیمانی و هفتمین رزمایش کمک‌های مومنانه طرح مواسات و همدلی توزیع یک هزار بسته معیشتی جهت کارگران و نیازمندان افزود: امیدواریم در پایان دولت سیزدهم آن خواست و ثبات اقتصادی که مد نظر است محقق شود تا مردم نیز به آینده کشور امیدوارتر شوند.
او اظهار داشت: اصناف همواره در فعالیت‌های مختلف پیشگام و پیش قدم بوده‌اند از جمله در جریان شیوع کرونا و وقوع سیل و زلزله و در این مرحله و در جهت همکاری و کمک به دولت سختی‌ها را در جهت بهبود شرایط کشور و مردم تحمیل خواهند کرد.
رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس بیان کرد: نباید اجازه دهیم که تبلیغات سوء و تبلیغات هدف دار ما را از این مسیر و راه منحرف کند.

توزیع یک هزار بسته معیشتی در قالب کمک‌های مومنانه
مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه فجر استان فارس هم گفت: یک هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه از سوی سپاه فجر برای کارگران واحدهای صنفی و خانواده‌های نیازمند در شیراز در نظر گرفته شده است.
مهدی دوکوهکی افزود: علاوه بر این، یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به همراه ۲ هزار پرس غذای گرم نیز در شهرستان‌های استان در حال توزیع است.
وی ادامه داد: همچنین با مشارکت اصناف استان پویش احسان حاج قاسم نیز در استان اجرا خواهد شد و بر اساس آن صنوف مختلف هر کدام در قالب های مختف فعالیت خود، تا بیستم دیماه جاری خدماتی را ارائه خواهند کرد.