ساری - ایرنا - پیکر پاک یک شهید دوران دفاع مقدس امروز پنجشنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) بر روی دستان مردم شهیدپرور بهشهر تشییع و برای خاکسپاری به روستای « برما » در دهستان عشرستاق انتقال یافت.

به گزارش ایرنا ، مراسم تشییع پیکر این شهید از مقابل بیمارستان امام خمینی (ره) بهشهر شروع شد و تا مصلای آیت الله جباری(ره) ادامه یافت.

در این مراسم تشییع که با نوحه خوانی و سینه زنی همراه بود اقشار مختلف مردم بهشهر ، مسوولان و خانواده های معظم شهدا حضور داشتند.

پیکر این شهید گمنام ۲۷ ساله دوران دفاع که در عملیات بدر و شرق دجله به شهادت رسید ، بعد از اقامه نماز توسط حجت الاسلام سید عربعلی جباری امام جمعه بهشهر به روستای برما انتقال یافت.

مازندران از شنبه ۱۶ دی ماه جاری میزبان پیکرهای پاک ۶ شهید گمنام دوران دفاع مقدس بود که مراسم تشییع دستجمعی آنها در شهر ساری برگزار شد و سپس برای تشییع و خاکسپاری به پنج نقطه استان انتقال یافتند.

قرار است پیکر پنج شهید گمنام امروز در پنج نقطه شامل روستای برما در بهشهر ، شهر لاریم در جویبار ، دانشکده امام محمد باقر (ع) ساری و نیروگاه شهید سلیمی نکا به خاک سپرده شود و پیکر یک شهید دیگر به معراج شهدا انتقال می یابد تا یکشنبه ۲۶  دی به همراه پیکر یک شهید گمنام دیگر در بندر امیرآباد بهشهر دفن شود.

مازندران در حال حاضر میزبان پیکر ۳۳۶ شهید گمنام است که پیکرهای پاکشان در حدود ۱۱۰ نقطه از خاک پاک استان آرام گرفته است. با خاکسپاری پیکر ۶ شهید جدید افتخار میزبانی مازندران به ۳۴۲ شهید افزایش می یابد. همچنین در حال حاضر ۸۸ نقطه مازندران یادمان شهدای گمنام وجود دارد.