یزد- ایرنا- امام‌جمعه بخش مرکزی یزد گفت: مردم به خصوص جوانان با بینش و بصیرت انقلابی و ارتقای سواد رسانه‌ای خود، دشمنان انقلاب‌اسلامی را در فضای مجازی ناامید کنند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سیدمحمد کاظم مدرسی پنجشنبه‌شب در مسجد کریم‌آباد دهستان بهادران مهریز با بیان اینکه دشمن فعالیت خود را در فضای مجازی متمرکز کرده است، افزود: باید با دوراندیشی و آگاهی نسبت به شکست استکبار در این فضا اقدام کرد.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی دشمنان از پخش برخی کلیپ‌ها و برنامه‌ های دروغ برای اعتمادزدایی و ناامید کردن مردم و جوانان است ادامه داد: باید با هوشیاری به برخی شبهه و شایعه ها در فضای مجازی توجه نکرد.

این مدرس حوزه و دانشگاه در بخشی  از سخنان خود اظهارکرد: تمامی تلاش و برنامه های دشمن برای ضربه‌زدن به اصل نظام و انقلاب، با تهیه برخی محتواهای ضداخلاقی و ضداعتقادی در فضای مجازی است .

مدرسی بیان کرد: مبلغان دینی و نهادهای فرهنگی و آموزشی باید برای خنثی‌کردن توطئه های فرهنگی و رسانه‌ای دشمن با پرهیز از موازی‌کاری تمامی تلاش خود را برای شکست اهداف دشمنان به کار گیرند.

وی یادآور شد: تهدید نرم با بهره‌گیری از فضای مجازی، حربه اصلی دشمنان در وضعیت کنونی علیه نظام و جوانان است و همه باید با احساس تکلیف در راستای خنثی‌کردن آن بکوشند.

امام‌جمعه محمدآباد شهر یزد در ادامه یاد و خاطره شهید سلیمانی، آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی و ۳۱۳ شهید شهرستان مهریز را گرامی داشت و گفت: ترویج فرهنگ شهادت ضامن بقای انقلاب و موجب شکست دشمن است .

مدرسی اظهار کرد: باید وصایا و اهداف نورانی شهیدان بیش از گذشته در بین مردم و نسل جوان انقلابی و مومن در جامعه با همکاری تمامی فعالان فرهنگی گسترش یابد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.