سنندج-ایرنا- برگزاری دوره آموزشی مدیران مدارس شبانه روزی، تجهیز یک کلاس درس به امکانات هوشمند با هزینه شخصی معلم بیجاری و برگزاری دوره آموزشی طرح بهداشتی در مدارس سه خبر کوتاه از آموزش و پرورش کردستان است.

به گزارش ایرنا، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان با شاره به برگزاری دوره آموزشی ویژه مدیران مدارس شبانه روزی، نمونه دولتی و خوابگاه مرکزی استان گفت: این دوره آموزشی در راستای کیفیت بخشی به مدارس شبانه روزی برگزار می شود.

مهدی نامدار افزود: این دوره برای مدیران مدارس شبانه روزی، نمونه دولتی و خوابگاه مرکزی در دوره های متوسطه اول و دوم و فنی و حرفه ای و کاردانش، با هدف آشنایی مدیران با اصول رهبری در شرایط بحران برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: این دوره ۱۸ ساعته به صورت الکترونیکی بوده و ثبت نام از طریق سامانه LTMS انجام می شود، مدیران می توانند تا ۲۵ دی به سامانه و قسمت ثبت نام دوره ها مراجعه کنند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان اظهار داشت: محتوای آموزشی دوره برای مطالعه مدیران در سامانه LTMS بخش محتوای دوره از روز ۲۶ دی بارگذاری شده و آزمون نیز۲ بهمن برگزار می شود.

تجهیز کلاس درس به امکانات هوشمند با هزینه شخصی معلم بیجاری

«محمد آقایاری» معلم خیر بیجاری در اقدامی خیرخواهانه و خدا پسندانه با هزینه شخصی خود (بیش از ۷۲۰ میلیون ریال) و خرید تابلو هوشمند، پروژکشن، لپ تاپ، میکروسکوپ و وسایل اتاق بازی، کلاس درسش را هوشمند کرد.

این معلم جوان و باانگیزه با سه سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش هدف از انجام این اقدام ارزشمند را بهره‌گیری دانش‌آموزان از فناوری‌های نوین و به روز بودن آنها اعلام کرد و افزود: باید کودکان و آینده سازان فردای ایران زمین را با تجهیزات فنی و تکنولوژی روز آموزش داد.

آقایاری معلمی است که محدودیت نمی شناسد و از هر مانعی برای ارتقای روش های نوین آموزش عبور می کند حتی از جیب خود هزینه می کند و کودکان و آینده سازان فردای ایران زمین را با تجهیزات فنی و تکنولوژی روز آموزش می دهد.

برگزاری دوره آموزشی طرح بهداشتی بازگشایی مدارس

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش کردستان با اشاره به برگزاری دوره آموزشی هشت ساعته با عنوان "طرح بهداشتی بازگشایی مدارس در سال ۱۴۰۰" گفت: فرهنگیان از ۱۳ تا ۲۰ دی برای ثبت نام در این دوره به سامانه ltms  مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

نظام مرادی زمان برگزاری آزمون را روز ۲۵ دی از ساعت ۱۰ تا ۱۰:۳۰، ۱۵ تا ۱۵:۳۰ و ۱۹ تا ۱۹:۳۰ اعلام کرد و گفت: محتوای دوره از روز ۲۲ دی برای مطالعه کارکنان در سامانه ltms قسمت محتوای دوره قابل مشاهده خواهد بود.