تهران- ایرنا- سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: هر چه تعداد مسابقات لیگ برتر، بیشتر باشد میزان آمادگی بازیکنان نیز بالا می‌رود و این به نفع همه است.

مهران حاتمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: از امروز مرحله دوم گروهی لیگ برتر بسکتبال آغاز می‌شود و بر همین اساس از ساعت ۱۵:۳۰ برابر اکسون به میدان خواهیم رفت.

وی ادامه داد: وضعیت تیم شهرداری گرگان خوب است و بازیکنان در شرایط مطلوبی قرار دارند. به نظر من هر چه مسابقات پیش می‌رود، شرایط تیم‌ها و بازیکنان بهتر می‌شود. البته شاید بهتر این بود که همه در یک گروه قرار می‌گرفتیم اما به دلیل شرایط کرونایی و اتفاقات ناخواسته‌ای که به وجود آمد در نهایت تصمیم بر این گرفته شد که لیگ برتر بسکتبال با همین شرایط برگزار شود.  

سرمربی شهرداری گرگان در پاسخ به این سوال که برخی از مربیان لیگ برتری نسبت به برنامه بازی‌ها گلایه دارند، تاکید کرد: اگر اعتراض و گلایه‌ای باشد باید در همان جلساتی که برای برنامه‌ریزی لیگ تشکیل شد، مطرح می‌شد و الان وقت و زمان مطرح کردن این حرف‌ها نیست. ۲ جلسه برای لیگ برگزار شد که من در نشست اول حضور داشتم. در آن جلسه مطرح شد که لیگ به چه صورت برنامه‌ریزی شده و در نشست دوم هم تایید و مصوب شد. در جلسه اول مربیان حضور داشتند و اگر فردی نبوده یا اعتراضی دارد باید در آن زمان مطرح می‌کرد.

حاتمی ادمه داد: تیم شهرداری گرگان در شرایط خوبی است و امروز باید برابر تیم جوان و با انگیزه اکسون به میدان برود. شاید روی کاغذ و در تابلوی نتایج تیم‌هایی برنده و بازنده قابل پیش‌بینی باشد، اما در لیگ برتر امسال هیچ تیمی از قبل پیروز میدان نبود و این حُسن رقابت‌های این فصل بود. شب گذشته نیز آخرین تمرین خود را برگزار کردیم تا با آمادگی کامل برابر اکسون به میدان برویم.