روزنامه‌های خراسان رضوی روز چهارشنبه بیست و دوم دی‌ماه ۱۴۰۰ مطالب متنوعی منتشر کردند که عنوان‌های برجسته آنها مرور می‌شود.

روزنامه خراسان:

این روزنامه در تیتر نخست خود عنوان"مالیات ستانی از انگیزه کارگران!" را منتشر کرد و در جمله‌ای استفهامی نوشت:دریافت مالیات از "پاداش" و "کارانه" حقوق بگیران قانونی است؟

عکس نخست روزنامه خراسان نیز با عنوان"ورود نمایندگان به اتاق فرمان دولت روحانی" تصویری از رییس جمهور سابق کشور است.

ویژه‌نامه استانی روزنامه خراسان:

این ویژه‌نامه محلی نیز همانند روزنامه سراسری خود در تیتر نخست خود نوشت: مالیات ستانی از انگیزه کارگران!

عکس نخست ویژه نامه استانی روزنامه خراسان با عنوان "جبران ۴ درصدی خسارت ۸ هزار میلیاردی کشاورزان" تصویری از خسارات ناشی از خشکسالی است.

روزنامه قدس:

این روزنامه در تیتر نخست با اشاره به این که کارشناسان از اجاره کاتالیستهای ارزان و تقلبی و پیامدهای گران آن می گویند نوشت: ماهی‌گیری از هوای آلوده!

عکس نخست روزنامه قدس نیز با عنوان"رکوردزنی کرونا در آمریکا" تصویری از وضعیت ناشی از شیوع کرونا در این کشور است.

ویژه‌نامه خراسان روزنامه قدس:

این ویژه‌نامه استانی نیز در تیتر نخست خود با اشاره به دستور رییس جمهوری پس از سفر به خراسان جنوبی نوشت: اعتبار خط ریلی "یونسی" دو برابر شد

عکس نخست ویژه‌نامه خراسان روزنامه قدس هم تصویری از شهرک قدیمی رباط طرق در مشهد است با این عنوان: رباط طرق جامانده در گذشته

روزنامه شهرآرا:

این روزنامه نیز در تیتر نخست خود عنوان "مردم افتتاح کنند" را منتشر کرد و نوشت: در پی دستور شهردار، اتوبوس‌های تازه‌نفس مشهد منتظر مراسم رونمایی نمی‌مانند

عکس نخست روزنامه شهرآرا نیز با عنوان "ساختمان‌سازی در دست‌انداز خلاف‌سازی" تصویری از ریزش ساختمانی نوساز در منطقه امیریه مشهد است.