تبریز-ایرنا- سرمربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه شرایط تراکتور با اضافه شدن نفرات جدید، بهتر می‌شود، گفت: امیدوارم نفرات جدید به جمع ما ملحق شوند.  

به گزارش چهارشنبه ایرنا، زونیمیر سولدو امروز چهارشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیم های تراکتور و با نساجی مازندران، افزود: بازیکنان را برای بازی سخت فردا آماده کرده‌ایم و می دانیم که نساجی تیم خوبی بوده و امتیازات مهمی کسب کرده است و دارای چندین بازیکن با تجربه هست.

سرمربی تیم فوتبال سرخ پوشان تبریز با اعلام عدم رضایت خود از کسب امتیاز تیمش خاطرنشان کرد: من از بازیکنانم راضی هستم چرا که روند خوبی را طی می‌کند، البته رضایت من از نحوه بازی آنان است و از نطر کسب امتیاز راضی نیستم.

وی تاکید کرد: ضروری است به روند خوب‌مان ادامه دهیم و با کسب امتیازات لازم، وضعیت‌مان در جدول را بهبود بخشیم.

سولدو در خصوص اینکه چرا به محمد عباس‌زاده دقایق کمتری بازی می‌ دهد، پاسخ داد: ما برای تیم کار می‌کنیم و با هیچ بازیکنی مشکل نداریم اما باتوجه به شرایط تیم، من از بازیکنانی که آماده‌تر هستند، استفاده می‌کنم. 

وی درباره آنالیز تیم نساجی مازندران نیز گفت: ما تمام تیم‌هایی را که با آنها بازی می‌کنیم، آنالیز کرده و نقاط قوت و ضعف‌شان را به بازیکنان مان منتقل می‌کنیم. 

وی در رابطه با ضعف تراکتور در پست دفاع راست، یادآور شد: تراکتور خوب بسته نشده و فقط یک دفاع راست دارد و هنوز نتوانسته ایم گزینه جدیدی برای تقویت تیم در پست دفاع راست پیدا کنیم که در ادامه این مشکل را نیز مرتفع خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: فردا جنگ واقعی در وسط زمین خواهیم داشت، زیرا که می‌خواهیم با ارایه بازی باکیفیت، به آن چیزی که می‌خواهیم برسیم. 

وی در مورد بازیکنان محروم و مصدوم تراکتور برای بازی با نساجی نیز اعلام کرد: یکی ۲ بازیکن آسیب جزئی دارند که امیدوارم به بازی فردا برسند.

دیدار تیم های تراکتور و نساجی مازندران فردا پنجشنبه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز برگزار خواهد شد.