مهاباد- ایرنا- استاندار آذربایجان غربی گفت: توزان توسعه یافتگی و تعادل در روند ارایه انواع خدمات به مردم نقاط مختلف در دستور کار دولت قرار دارد.

محمدصادق معتمدیان روز چهارشنبه در دیدار با مردم نلاس سردشت افزود: با ابتکار دیدار و بازدید مدیران ارشد استانی به ویژه مناطق محروم و کم برخودار ضمن آشنایی با مشکلات مردم در تلاش برای ایجاد توازن توسعه یافتگی در سطح استان هستیم.

وی ادامه داد: سفر به شهرستان های مختلف به صورت هدفمند اجرا شده و در راستای ارتقای شاخص های توسعه هر منطقه قدم های خوبی برداشته خواهد شد.

استاندار آذربایجان غربی اظهار داشت: ظرفیت های هر شهرستان طی بازدیدهای میدانی و دیدار با مدیران شهرستانی شناسایی و با تشکیل جلسه برنامه ریزی با حضور مدیران ارشد در همان شهرستان مصوباتی در نظر گرفته شده که در اسرع وقت نسبت به اجرایی شدن آنها اقدام خواهد شد.

معتمدیان اضافه کرد: عقب افتادگی در بخش های مختلف از جمله بخش عمران و آبادانی در مناطق محروم استان با تلاش مدیران اجرایی و همکاری شهروندان کمتر و نسبت به رضایت مردم منطقه اقداماتی اساسی انجام می شود.

وی با بیان اینکه در دوران قبل از انقلاب تمرکز بر مرکز و شهرهای مرکزی بود، اظهار داشت: در سایه نظام جمهوری اسلامی تقسیم امکانات و منابع مالی در کل مناطق کشور اتفاق افتاده و خدمات رفاهی از جمله آب و برق و گاز در روستاهای دور افتاده در دسترس قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه قدردان همراهی مردم برای عبور از شرایط سخت کشور و مقابله با توطئه‌ها و تحریم های ظالمانه دشمنان کشور هستیم، افزود: برای رفع مسائل و مشکلات و به ویژه رفع نگرانی های معیشتی مردم، در کنار آنان هستیم و از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهرستان مرزی سردشت با ۱۲۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و ۸۵۷ شهید و چهار هزار جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.