سنندج- ایرنا- مسابقات انتخابی فوتسال دانشگاه‌های علوم پزشکی منطقه غرب کشور به میزبانی سنندج به کار خود پایان داد و تیم های همدان و کرمانشاه به مسابقات کشوری راه یافتند.

به گزارش ایرنا، رییس اداره تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی کردستان شامگاه جمعه در حاشیه برگزاری این رقابتها اظهار داشت: مسابقات فوتسال دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی غرب کشور به منظور راهیابی به مسابقات کشوری و به مناسبت دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی  از روز چهارشنبه ۲۲ دی به میزبانی کردستان آغاز شده بود که با معرفی تیم های منتخب به کار خود پایان داد.

علی بابازاده افزود: این  دوره از رقابتها در سالن ورزشی شماره یک دانشگاه کردستان برگزار شد و تیم های دانشگاه‌های علوم پزشکی کردستان، کرمانشاه، همدان و ایلام به صورت دوره ای به مصاف هم  رفتند.

وی گفت: در پایان مسابقات فوتسال دانشگاه‌های علوم پزشکی منطقه ۳ کشور که به میزبانی سنندج برگزار شد تیم های کرمانشاه با هفت امتیاز و همدان با پنج امتیاز توانستند به مرحله کشوری راه یابند و تیم های کردستان با ۲ امتیاز و ایلام با یک امتیاز از دور مسابقات حذف شدند.

رییس اداره تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار داشت:در پایان مسابقات به شرکت کنندگان تیم های اول و دوم و سوم، احکام و لوح یادبود اهدا شد.

در حاشیه این دوره از مسابقات فوتسال از طرف کمیته فرهنگی  کتاب‌هایی به رسم یاد بود به شرکت کنندگان اهدا و مسابقه کتابخوانی برگزار و به نفرات برتر نیز جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.