شاهرود - ایرنا - رییس هیات بسکتبال شاهرود گفت: مهرام تهران با برتری مقابل آویژه صنعت پارسا صدرنشین گروه شمال (H) مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال کشور در شاهرود شد.

علیرضا عزیزی عصر شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: رقابت های گروه شمال(H) لیگ دسته یک بسکتبال کشور از روز چهارشنبه ۲۲ دی ماه با حضور تیم های مهرام تهران، خانه بسکتبال بابل، آویژه صنعت پارسا مشهد و پایش پنام پارت شاهرود در سالن فجر دانشگاه صنعتی شاهرود آغاز شد.

وی با بیان اینکه در آخرین دیدار (امروز) ۲ تیم مهرام تهران و آویژه صنعت پارسا به مصاف هم رفتند، ابراز داشت: مهرام تهران در این رقابت موفق شد با نتیجه ۸۴ به ۷۴ بر آویژه صنعت پارسا غلبه کند.

عزیزی با اشاره به اینکه دیدارهای روز سوم (شنبه) بر اساس برنامه باید در قالب ۲ رقابت انجام می شد، اظهار داشت: با درخواست مسوولان خانه بسکتبال بابل و موافقت تیم شاهرود و کمیته برگزاری، مقرر شد شامگاه روز گذشته(جمعه) که تیم ها استراحت داشتند، این دیدار برگزار شود.

رییس هیات بسکتبال شاهرود با بیان اینکه این دوره از رقابت ها با حضور ۱۵ داور قضاوت شد، افزود: در پایان دور برگشت این رقابت ها،  مهرام تهران با کسب سه پیروزی متوالی در جایگاه نخست، آویژه صنعت پارسا مشهد با کسب ۲ پیروزی و یک شکست در رده دوم، پایش پنام پارت شاهرود هم با کسب یک پیروزی و ۲ شکست در جایگاه سوم و خانه بسکتبال بابل نیز با سه شکست متوالی در جایگاه چهارم قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه تمامی مسابقات با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد، ابراز داشت: رقابت های دور برگشت لیگ دسته یک کشور در هشت گروه چهار تیمی برگزار شد.